Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Přeji pěkný den všem zdejším. Rád bych tady připojil svůj názor k tématu. Předem trochu o mně. Něco málo jsem najezdil, přes 50tis.km, z toho zhulený odhadem asi 15-20tis. km. Nejsem žádný svatoušek, povolené rychlosti moc nedodržuju a nemám to naježděné v tiché zapadlé vesničce bez provozu či na dálnici. Svou jízdu však i přesto beru jako bezpečnou, často vezu i manželku a dcerku. Také v práci, která vyžaduje soustředění a přesnost jsem si mnohokrát ověřil bezchybnou koncentraci a reakce. Všeobecně nemám rád zobecňování, vliv travky na řízení beru jako obzvláště složitou věc.
Z vlastních zkušeností nesouhlasím s obecnými názory že "marihuana zhoršuje smyslové vnímání a zpožďuje reakce". Také nesouhlasím s tvrzením že pod vlivem travky neumí dotyčná osoba toto spolehlivě posoudit. Rozhodně neberu tento problém na lehkou váhu a jsem si vědom všech rizik. Podle mne jde především o posouzení stavu a uvědomění si rozdílu mezi člověkem zhuleným na kaši těžkým "stoned" modelem, pro kterého je "problém" téměř jakákoliv činnost, a pak člověkem jen lehce zhuleným stimulujícím "high" modelem, pro kterého koncentrace ani správné reakce problémem nejsou, naopak jsou stimulovány. Nelíbí se mi například známé závěry plynoucí z různých testů alkohol versus marihuana za volantem vídané v televizi, či na netu. Přesto, že chápu potřebu varovat před riziky vlivu marihuany, přesto, že chápu jak složité by bylo definovat vlivy neohrožující, či pozitivní. Podle mne prostě nelze považovat za objektivní test, ve kterém řidič, který "nikdy" nehulil vykouří jointa, který by možná posadil na prdel pět chlapů, na tož ještě tento účinek porovnávat s někým kdo si dá pro něj třeba běžné tři piva. Je to stejné jako důvod, proč to třeba nezkusí porovnat s někým, kdo vypije půl litru slivovice... Stejným nesmyslem byla například také reklama s řidičem, který se zhulený otáčel a bavil s někým na zadním sedadle až nedal přednost na křižovatce. Opět mi jde o obecnost, takhle nepozorní a nezodpovědní jsou vidět řidiči i bez trávy. Třeba zrovna já bych si nedovolil takhle bavit ani střízlivý a travka mi rozhodně neodvádí pozornost od řízení. Jako příklad tu mohu třeba napsat jednu mou zkušenost na kterou nejsem nijak hrdý. Jednou jsem jel do Chorvatska dost unavený, před jízdou jsem prostě nemohl zaboha usnout jak jsem se těšil a přemýšlel. Tehdy jsem jel přes Maďarsko, tedy ne po pohodlné dálnici v Rakousku a byla to právě marihuana, která mi velmi pomáhala v koncentraci při dlouhé únavné cestě. Hulil jsem co dvě hodiny, jel docela svižně (tráva mi jízdu nijak nezpomaluje) a bezpečně dojel s plně obsazeným autem jak tam, tak i zpět. Zpátky jsem jel polovinu cesty v hustém dešti, po tmě, a kdo znal nekonečné vyježděné koleje v Maďarsku zalité vodou na úzké dvouproudovce, tak ví o čem to bylo. No, zahulil jsem si a byla to fajn cesta.
Přirozeně je velkým rizikem, pokud má řidič milující adrenalin tendence pokoušet hranice bezpečného reagování, bezpečné jízdy. Ovšem jde o to, že naprosto stejné riziko podstupuje takovýto řidič i bez vlivu marihuany. Zde vynechám dopravní nehody způsobené vlivem alkoholu, což je svinstvo o kterém nepochybuje asi nikdo. Ročně se stávají tisíce dopravních nehod u kterých nehrála roli omamná látka a pokud jsou na silnici denně stovky řidičů pod vlivem thc, bylo by nesmyslem si myslet že zrovna jim se budou nehody vyhýbat. Od toho jsou nazývány nehody. Nevyhýbají se jim, přirozeně, další důvod proč je chybou zobecňovat a nehodu vzniklou pod vlivem thc automaticky přiřknout marihuaně. Každý řidič má před jízdou zhodnotit svůj stav a při jízdě se plně věnovat řízení.
Vzhledem ke svým dosavadním zkušenostem mohu s klidným srdcem napsat, že si kdykoliv před jízdou rád zahulím. Řízení mám velmi rád, a díky tomu že jezdím docela svižně tak jsem zažil na cestě mnoho nebezpečných situací, kdy jsem musel zcela nečekaně reagovat ve zlomku vteřiny či řídit s centimetrovou přesností. Reakce ani smysly mne zatím nikdy nezradily. Nutno ovšem dodat že se před jízdou nikdy nezhulím na kaši jako čuně, neřítím se jako bych zrovna vyloupil banku a při jízdě se vždy plně věnuji řízení.
Přeji všem pohodové ježdění, dostatek soudnosti a spoustu km bez nehody.
Původní příspěvek od brook Přeji pěkný den všem zdejším. Rád bych tady připojil svůj názor k tématu. Předem trochu o mně. Něco málo jsem najezdil, přes 50tis.km, z toho zhulený odhadem asi 15-20tis. km. Nejsem žádný svatoušek, povolené rychlosti moc nedodržuju a nemám to naježděné v tiché zapadlé vesničce bez provozu či na dálnici. Svou jízdu však i přesto beru jako bezpečnou, často vezu i manželku a dcerku. Také v práci, která vyžaduje soustředění a přesnost jsem si mnohokrát ověřil bezchybnou koncentraci a reakce. Všeobecně nemám rád zobecňování, vliv travky na řízení beru jako obzvláště složitou věc.
Z vlastních zkušeností nesouhlasím s obecnými názory že "marihuana zhoršuje smyslové vnímání a zpožďuje reakce". Také nesouhlasím s tvrzením že pod vlivem travky neumí dotyčná osoba toto spolehlivě posoudit. Rozhodně neberu tento problém na lehkou váhu a jsem si vědom všech rizik. Podle mne jde především o posouzení stavu a uvědomění si rozdílu mezi člověkem zhuleným na kaši těžkým "stoned" modelem, pro kterého je "problém" téměř jakákoliv činnost, a pak člověkem jen lehce zhuleným stimulujícím "high" modelem, pro kterého koncentrace ani správné reakce problémem nejsou, naopak jsou stimulovány. Nelíbí se mi například známé závěry plynoucí z různých testů alkohol versus marihuana za volantem vídané v televizi, či na netu. Přesto, že chápu potřebu varovat před riziky vlivu marihuany, přesto, že chápu jak složité by bylo definovat vlivy neohrožující, či pozitivní. Podle mne prostě nelze považovat za objektivní test, ve kterém řidič, který "nikdy" nehulil vykouří jointa, který by možná posadil na prdel pět chlapů, na tož ještě tento účinek porovnávat s někým kdo si dá pro něj třeba běžné tři piva. Je to stejné jako důvod, proč to třeba nezkusí porovnat s někým, kdo vypije půl litru slivovice... Stejným nesmyslem byla například také reklama s řidičem, který se zhulený otáčel a bavil s někým na zadním sedadle až nedal přednost na křižovatce. Opět mi jde o obecnost, takhle nepozorní a nezodpovědní jsou vidět řidiči i bez trávy. Třeba zrovna já bych si nedovolil takhle bavit ani střízlivý a travka mi rozhodně neodvádí pozornost od řízení. Jako příklad tu mohu třeba napsat jednu mou zkušenost na kterou nejsem nijak hrdý. Jednou jsem jel do Chorvatska dost unavený, před jízdou jsem prostě nemohl zaboha usnout jak jsem se těšil a přemýšlel. Tehdy jsem jel přes Maďarsko, tedy ne po pohodlné dálnici v Rakousku a byla to právě marihuana, která mi velmi pomáhala v koncentraci při dlouhé únavné cestě. Hulil jsem co dvě hodiny, jel docela svižně (tráva mi jízdu nijak nezpomaluje) a bezpečně dojel s plně obsazeným autem jak tam, tak i zpět. Zpátky jsem jel polovinu cesty v hustém dešti, po tmě, a kdo znal nekonečné vyježděné koleje v Maďarsku zalité vodou na úzké dvouproudovce, tak ví o čem to bylo. No, zahulil jsem si a byla to fajn cesta.
Přirozeně je velkým rizikem, pokud má řidič milující adrenalin tendence pokoušet hranice bezpečného reagování, bezpečné jízdy. Ovšem jde o to, že naprosto stejné riziko podstupuje takovýto řidič i bez vlivu marihuany. Zde vynechám dopravní nehody způsobené vlivem alkoholu, což je svinstvo o kterém nepochybuje asi nikdo. Ročně se stávají tisíce dopravních nehod u kterých nehrála roli omamná látka a pokud jsou na silnici denně stovky řidičů pod vlivem thc, bylo by nesmyslem si myslet že zrovna jim se budou nehody vyhýbat. Od toho jsou nazývány nehody. Nevyhýbají se jim, přirozeně, další důvod proč je chybou zobecňovat a nehodu vzniklou pod vlivem thc automaticky přiřknout marihuaně. Každý řidič má před jízdou zhodnotit svůj stav a při jízdě se plně věnovat řízení.
Vzhledem ke svým dosavadním zkušenostem mohu s klidným srdcem napsat, že si kdykoliv před jízdou rád zahulím. Řízení mám velmi rád, a díky tomu že jezdím docela svižně tak jsem zažil na cestě mnoho nebezpečných situací, kdy jsem musel zcela nečekaně reagovat ve zlomku vteřiny či řídit s centimetrovou přesností. Reakce ani smysly mne zatím nikdy nezradily. Nutno ovšem dodat že se před jízdou nikdy nezhulím na kaši jako čuně, neřítím se jako bych zrovna vyloupil banku a při jízdě se vždy plně věnuji řízení.
Přeji všem pohodové ježdění, dostatek soudnosti a spoustu km bez nehody.
co k tomu ještě dodat?
asi jenom tohle: lidi neblázněte. Pokud na to nemáte, neblázněte a radši před jízdou nehulte. A pokud to sami nezvládáte, nesuďte ostatní, nevíte jak na tom jsou.
nerad ridim a jeste vic nerad ridim kdyz jsem zhulenej, nekdo si to dava to vim ale ja nejsem takovy ridic abych si to mohl dovolit.. o dost radsi se teda nechavam vozit zhulenej
heh, tak já jel jednou s kámošem. oba sme byly vypálený jak díra ve vejfuku. on řídil a ne zrovna opatrně... jeli sme po celkem úzkej silnici v lese a on si jel v klídku tak 70. navíc měl děsně na hovno seřízený světla u auta, takže bylo vidět celkem velký kulový. a najednou srnka... já sem si jí teda všim až když on už zastavil vůbec sem nechápal tu jeho bleskovou reakci, já bych jí asi přejel a po 100 metrech si něčeho všimnul
NEMYSLÍŠ, ZAPLATÍŠ. Kámoš stoji na vyhlídce a kouří smraha. V tom bengus ať ukáze doklady. Doklady v pořádku ale snad po tom jointu nebudete říďit pane řiďiči??? ....NE!!!.... Beng odjel a on vesele dokouřil smraha usedl a jel. A co nevidí beng ho ochcal a čekal o kus dál bo 100procentně vědel že pojede. Ale papíry už má spátky ale špeky před jízdou už ne !!!
Jazdit uz asi ne.. Stara skodovka 120l my obidvaja(bratranec) zmaštení jak psy. kalime si to v lese asi tak 50. Plasime zver polovníkom. vysli sme na nejaku luku a tam som to rozmakal sice len na 60 ale stara skodovka ´60po rozbitej luke-celkom adrenalín. dostal som napad ze vyskusam hodiny. V 60-tke som zalomil volant, zatiahol ručnú a jebbbbbbbbbb. Spravili sme asi tak 3 kotrmelce(strecha,kolesa,strecha,kolesa) a ostali sme stat na streche na tej luke... Obaja v soku, nikomu sa nic nestalo. nasu jazdu po lese videl majtel toho pozemku a zavolal na nas flojdov.(KOKOT) Ty tam prisli vtedy ked sme vyliezali z auta... Samozrejme pičovali jak chore vrany, platili sme pokutu kazdy po 10 litrov a dostal som odklad vodičaku 2 roky... Miluly tyzden som uz konečne mohol začat robiť vodičak....
Odvtedy už nerobim take kokotiny, snažim sa jazdit normalne.....Ale len snažim...
vodičák mám dlho, ale jazdím teraz asi rok každý deň dosť veľa. odpoveď jasnú neviem formulovať. závisí to na únave, nálade, tráve ... ale vo všeobecnosti rád, zatiaľ bez problémov, opatrne. niekedy sa mi jazdí lepšie, niekedy horšie.
Zdar, nevím, jestli to tu už někdo psal, ale mám tu radu, jak ojebat test slin, který určuje aktualní obsah thc. Kolegu lapli hned po jointu a nebylo to poprvé. Jenže tentokrát mu vlepili papírek přimo do huby a nenašli nic, protože když ho stavěli, šupnul do sebe dvě orbitky a uplně v pohodě! Ani pokuta, prostě nic, a to byl vážně na uhel. Tím samozřejmě nechcu nikoho nabádat k řízení pod vlivem thc, ale když už nějaká ta namátková kontrola bude, měli byste mít po ruce balík žvýkaček. Myslím, že je to i celkem logické, protože žvýkačka mění sliny a stoprocentně přebije tu konzistenci slin po jointu.
Původní příspěvek od Moltres Kolegu lapli hned po jointu a nebylo to poprvé. Jenže tentokrát mu vlepili papírek přimo do huby a nenašli nic, protože když ho stavěli, šupnul do sebe dvě orbitky a uplně v pohodě! Ani pokuta, prostě nic, a to byl vážně na uhel.
Nemáš tip na druh tech "orbitek"? Když už tak aˇto můžu případně potvrdit, ale se stejnym druhem..
Můj MaaaYský projekt 2012 Konec světa se nekonal, zázraky na zahrádce taky ne.. MaYa´s 1st AF grow 2012
Pokud u mě v threadu chcete cokoli komentovat, zkuste to neprve přes karmu nebo PM, uděláte mi tim rozhodně větší radost..
A jestli někdo říká že dá brko, pak sedne za volnat a má pod kontrolou tak kecá, protože tráva prostě reflexy ovlivňuje a s tím nikdo nic nudělá ať si myslí cokoli.
Původní příspěvek od zoltan Za volant jedině s čistou hlavou !!!
A jestli někdo říká že dá brko, pak sedne za volnat a má pod kontrolou tak kecá, protože tráva prostě reflexy ovlivňuje a s tím nikdo nic nudělá ať si myslí cokoli.