Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím všechny.... Kamarádi moji, tak jsem to taky zkusil a řeknu vám,že to je v pohode :-) Akorád jsem to tak trochu zadupal,protoze jsem měl jen 2x75ml plynu a další jsem si omylem zapomnel doma :-( ale sel jsem do toho...a ono s toho doopravdy neco bylo...Musel jsem přidat akorad trochu tabáku aby se mi to na nej nachytalo..No jo málo plynu holt malá úroda,ale Chutnalo to superně. Jsem začátečník tak to na mě asi více působí.. asi.
Tak se mějte všichni super a už se těším,až si vyzkouším něco jiného..
Čao
Zdarecek....
Též už nejakey ten týden delame hasis...Více méně používáme metodu jako Storm...ale rozhodne bych to nevytlacel do tak maly nadobky..mY pouzivame starý talíř....Ani bych nejak neurychlowal to odparování toho plynu může dojit k vetsi koncetraci wody...hasis z plynu je vzdy takovy karamelový na zahustení je nejlepsí výtřep....doufam ze vsichni ví wo co de....
A potom je potřeba to pořádně seškrábnout (já to škrábu žiletkou)a nechat tak cca 2 dny vodležet .
Na zahustění je nejlepší pyl myslím teda výtřep co doporučoval DIRIGO
skouseli ste nekdo zvazit vysledek?? toho snad neni ani g..
Marilize Legajuana
GROW iT! - ROLL iT - SMOKE iT & Be H!GH WhiTe LED grow BOX, Skrytý microLEDbox - secret power inside *** Klasická studie na trenažérech z roku 1991 prokázala zhoršenou schopnost pilotovat letadlo 24 hodin po jedné marihuanové cigaretě.
Přihodim sem něco co tenhle postup ,,trošku" vylepší, tj. na způsob kterej má cenu používat:
Každá kapalina potřebuje k tomu, aby se přeměnila na plyn nejaký to teplo,