Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od Filipek Studuju střední odbornou školu HŠVP(hotelová škola vincenze priznice)napsal jsem to foneticky ale jinak se občas sečpem do školy pak to jde líp
robim skladnika...Inak neviete jak sa dostat k praci vodica elektricky(ridič tramvaje...A co to obnasa,co k tomu potrebujem atd.....Je uplne jedno v akom meste
Původní příspěvek od Onyx robim skladnika...Inak neviete jak sa dostat k praci vodica elektricky(ridič tramvaje...A co to obnasa,co k tomu potrebujem atd.....Je uplne jedno v akom meste
v Liberci to funguje tak, že se prostě přihlásíš na kurz
ale raději si vyber jiný dopraváky, než ty liberecký
Liberecky sou shit? Ja si vyberem asi Brno alebo Ostravu ktore mesto je lepsie ludia Brno ci Ostrava???...Ja to vidim tak na rovnako akurat ze niesom si isty ci v okoli Ostravy rastu lysohlavky a v okoli Brna viem ze jo...A jazdit nezhribovany na tramvaji tak to rovno serem na to
Inak sorry za mierny OT snad ma nezabijete
Čus, makám se dřevem, obsluhuju stroj na řezaní desek, hulit u toho můžu v pohodě, sice kolem sebe čumím jak puk, ale na výkon to má minimální vliv, jde spíš o to, že to líp utíká.
Původní příspěvek od Onyx
Liberecky sou shit? Ja si vyberem asi Brno alebo Ostravu ktore mesto je lepsie ludia Brno ci Ostrava???...Ja to vidim tak na rovnako akurat ze niesom si isty ci v okoli Ostravy rastu lysohlavky a v okoli Brna viem ze jo...A jazdit nezhribovany na tramvaji tak to rovno serem na to
Inak sorry za mierny OT snad ma nezabijete