Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Já teď nedělám nic. Skončil jsem školu, před sebou mám ještě 3 měsíce prázdnin a pak nástup na vysokou. Bude to docela šok, po osmi letech studia, prakticky na venskovským gymnáziu, začnu chodit na vysokou do města, hehe .) Mno ale zrovna dneska jsem přemýšlel nad tím, že si teď na prázdniny musím najít brigádu, protože to bez peněz prostě nezvládnu. Rodiče už vůči mně nejsou tak štědří jako kdysi, poslední dobou mám pocit, že už by chtěli, abych se tak nějak finančně osamostatnil.
neni to síce povolanie ale ja som momentálne krachujúci študent na výške asi ma tento rok vyrazia
When You smoke herb it reveals you to yourself. All the wickedness you do is revealed by the herb - it's you conscience and gives you an honest picture of yourself."
"Keď kúriš trávu, odhalí ti teba samého. Všetko zlo ktoré robíš tráva odkryje - je to tvoje svedomie a dá ti čestný obrázok teba samého."
BOB MARLEY
Pracuju jako konstrukter a designer ve strojirenskem podniku. Obcas do prace prijdu vycazenej a dobre se me potom navrhujou novy vyrobky a hned vidim ruzny dily v sestavach rekl bych v sirsich souvislostech
Nechci to ale zbytecne prehanet, protoze nikdy nevim, jestli nebudu muset jednat s nejakym zahranicnim kolegou a to jsou pak jemny zaseky, kdyz si nemuzu vzpomenout na nejaky slovo, ktery jak na potvoru dava vyznam cele vete....
Ja ted momentalne zametam takovym tim smetakem a hazim lopatou....treba cement nebo uhli... strasne me ta prace bavi- hlavne je dobre placena... a delat dvanactky me taky strasne bavi... proste !GOOD JOB!