Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Takže jak už název příspěvku napovídá, jedná se o průser s řezivem...
Předem bych chtěl poznamenat, že v oblasti řízkování nejsem žádnej laik a loni jsem nařezal přez 100 klonů a mortalita byla 2/10 MAX !!!O to víc mi hlava nepobírá letošní neúspěch..
Drobný nástin :
Matky - 1 x Shiva shanti, 1 x velkej bílej žralok (GWS)
Světlo - 125 CFL Blue
Médium - kokos
Krmení - Bionova coco nova A+B, BN Zym, Plagron Phitamin, AH Excelator
Odtah - velkej kompovej větrák (tuším 12cm) 150m3/h
Perioda - 18/6
v matkách bych problém neviděl, pač vypadaj celkem zdravě (když pominu pár žlutších listů atd.)
Co se týká samotného aktu řízkování, tak postup byl následující :
1. upravil jsem vodu na ph 6 a přisypal jsem tam trochu stimulaxu I. (práškový)
2. namočil jsem do toho na 2 hodiny RW kostky (z G shopu, né ze stavebnin !!!)
3. Říznul jsem klasicky pod 45 stupni, trochu jsem dole obnažil stonek, oholil spodní listy, namočil do stimulaxu I. a loupnul do předem namočených kostek... jako vždy
4. šup s tím do malého pařníčku a dal jsem to do skříně k matkám na periodu 18/6
5. už jen bída a bída a bída...