Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdar,já mám auto v tom jezdím uplně zhulený a dávám si to,nedávno sem si koupil silniční moto Honda CBR 600 F.. tak na tu budu muset jít od lesa a pěkně pomalu...... kde sranda končí,průser začíná... Prěju hodně ujetých kilometrů bez nehody.
Já mám mašinku a fotky bych jsem dal, ale každej by mě podle toho poznal... Jezdim zhulenej dost často, ale když jsem zhulenej jezdim fakt mrtě, mrtě opatrně. Vždycky si zajedu k lesu... Spálím jointa. Chvíli se kochám přírodou a pak razím brázdit silnice. Vždycky se mi zdá, že jedu moc rychle a tak zpomaluji a zpomaluji... Většinou jezdím tak 50... Ale na rovnejch silnicích to vždycky pustím na plnej plyn... Jinak jsem jednoznačně proti hulení na matorce nebo v autě - reakční doba se zpomaluje, ale nemůžu si prostě pomoct. Jak jste tady psali ten GrowerMoto sraz, šel bych do toho.. Zkusíme něco udělat příští rok ne? Teď už mám mašinku zazimovanou... Asi jako každej. Občas si jí, ale stejně natočím a poslechnu...
našel sem další tříkolku, tentokrát od hollanďanů.. nejni to takovej krasavec, ale projet se v tom musí stát za to...
2005 Brink Dynamics Carver
(from Brink Dynamics Press Release) Steer it like a car and the Carver will bank like a motorcycle. The fully automatic hydraulic-mechanical DVC system makes this exciting kind of driving possible, lending itself very well to a sporty driving style.
Enjoy the steering and feel how responsive DVC balances the vehicle body for you, banking to the exact natural angle.
Its low weight and aerodynamic design allows the modern 4 cylinder 68 bhp engine to take CARVER in 8.2 seconds to 100 km/hour and to a top speed of 185 km/hour.
To be able to take a corner in a slender vehicle without tipping over, Brink Dynamics developed the Dynamic Vehicle Control (DVC™) system. This system causes a vehicle to shift its weight by tilting its body while cornering, ensuring an optimal balance at all times. It enables slender vehicles to corner fast and safely.
Using the DVC™ technology Brink Dynamics developed an enclosed tilting three-wheel vehicle with the comfort and safety of a car, yet only 130 cm (4′ 4″ feet) wide. Years of research and development went into the improvement and fine-tuning of the technology resulting in 2002 in this vehicle obtaining road certification and full EU type approval.
In 2003 Vandenbrink manufactured the first exclusive series of 20 vehicles under the name “Vandenbrink Carver”, the first-ever commercially available tilting three-wheel vehicle with an enclosed and comfortable passenger compartment. Receiving rave reviews from the press and industry watchers worldwide, these first Carvers sold out in record time and were shipped to various enthusiastic owners throughout the world.
The Carver is produced and marketed by Carver Europe, licensing the DVC™ technology from ATLC. These three video’s below are available for downloading and illustrate the potential of the Carver:
Meanwhile the Carver has been tweaked and fine-tuned to perfection: the Carver One is currently being rolled out in Europe. The start of the production is planned for this year and Carver Europe is taking orders as production and delivery will be on a ‘first-come first-served’ basis.
Zdravim všechny no na toto téma se taky přidam měl jsem cagivu mito 125 21 kw no docela to šlo a zhulenej jsem jezdil docela často na to to tak že docela rychle hustej byl ten adrenalin při jízdě už jsem jí prodal ale budu si kupovat Hondu CBR 600 už se těšim
zdarec všem, je zimní čas a to většina motorkářů upravuje a hrabe se ve svých miláčcích, tak se vám pochlubim, tenhle tejden sem konečně namontoval na svou mášu nový laděný vejfuky, ten zvuk z toho sem se málem "posral", takovou radost sem měl jak malej jarda, s originálama se to nedá srovnat, tak mrkejte, můžete i pochválit
no s motorem asi jen, že ho nechám na jaře seštelovat kvuli novejm vejfukům, by se to prej mělo a taky se mi zdá, že mi to trocu víc papá než by mělo a to myslim ještě před výměnou laufů,(možná je to taky tim že furt tahám za plyn ), no a dál asi nic, protože přetriskovávat to a dávat jinej typ filtrů je pro tyhle laufy, který nejsou uplně otevřený, celkem k ničemu
bez opěrky by to bylo hezčí to si taky myslim, ale jelikož často vozim spacák a další věci a taky často jezdim ve dvou, tak ta opěrka s nosičem je nutnost
do budoucna ještě plánuju jiný řidítka, přepákování a přidám nějaký to světlo a našla by se hromada věcí co se daj na mašině tunit, aspoň mám do budoucna co dělat
aaa čo poviete na toto- bracho začal obchodovať s týmito minibajkmi...... povím vám žiadna sranda bo už som na nej išiel 85km/h!!!!!!!!!!!!! čistý adrenalín, celý otrasený, rozklepaný.atd....
a to som ešte aj obiehal autááá uá
To fakundo: ty vole to je minibike,ja na tom zacínal-dva tituly v juniorech.Ale tohle je ten stroj,co ted kazi Panu Blatovi ksefty.Já za něj jezdil,ještě když tu byli jen ty jeho stroje a co vím tak se postupem casu stal svetovou spickou v tomhle obobru.Mrknete na [url]WWW.Blata.cz Tomu že to letí 85 bych veřil-závodní šel pře 140 a při svejch 40 kubíkách měl 16koní!!!!!Jo zlatý Časy.
Smějte se Coprus
jj, viem, že to Blatovi kazí ksefty, ale tento stojí cca 120 euro. a Blata origoš je asi drahší ne?
mimochodom videl si ghostrider? tam típek jazdí na origoš Blate a on je z tuším Švédska...
Ghostridera znám.No co jsem naposledy s Panem Blatou mluvil,tak z toho byl celkem dost špatnej,protože oni to ti Číňani vyrábí a distribuují pod jeho jménem,což už je průser,protože blata má na svejch strojích vyjetý evropský tituly a podařilo se mu vybudovat si image kvalitního výrobku (i díky skvělejm motokoloběžkám).Nejlepší na tom ale bylo,že ty první okopírovaný kusy prej udělali se sjetejma gumama,protože ten kus,podle kterýho to dělali je měl sjetý též:-).Jo a na tvůj dotaz:Blata je skutečně dražší-základ 2,5 HP kolem 18 000,-závodní vodník Origami už kolem šedesáti.Ale zase má perfektní distribuci nd,nevim,jak to maj číňani s dílama.
Každopádně je to ale varianta pro nemajetné_ale jak říkám:na Číňanovi jsem neseděl,takže nemůžu soudit(amíci už na tom blbnou nějakej ten rok)
Tak asi tak .Minibike rulez
Odkaz na článek o zabavování čínských napodobenin:http://www.blata.cz/main.asp?id=144&country=53&lang=cz
a přečtěte si i další články v jeho rubrice Press-dost zajímavý čtení.
Smějte se Coprus