Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes.
Původní příspěvek od Čáp
.....když teče přes jistič větší napětí (U) sem elektrikář vim o cem mluvim
ty si rikas elektrikar??? tedkom si me dostal... studuju elektriku uz patym rokem a za elektrikare se nepovazuju a hlavne od prvniho rocniku bych nikdy nerekl ze napeti tece. to se na me nezlob(proud = tok elektronu - all right ale napeti je rozdil potencialu...to netece.kdyby si o sobe nepsal ze si elektrikar a ze vis o cem mluvis tak ybch se jenom tise zasmal...
4 martas: ten ofuk bohate staci jenom pri pusteni vybojky. je dobry ho dat aby plnil zaroven funkci ofuku kytek(kuli stonkum) a jako ofuj vybojky(kuli teplu samo)... pred sklizni muzes treba nechat pusteny i pres nocm kdyby ses bal plisne ve vlhke mistnosti)... jinak je to kazdeho vec, kazdy to ma jinak...staci premejslet
peace and flowers
mám pár technickejch dotazů
- ve skříni 40X40X120 plánuju sodík 250w. Není to plýtvání?
- odvětrá mi to odtah 105m3 bez použití coltube? Nebude se skřín přehřívat?
- utáhne ventilátor 105m3/h uhlíkovej filtr 160 m3/hod?
Dík
Veškeré informace uvedené tímto uživatelem jsou smyšlené.
Bez povolení autora je zakázáno na text zírat !
hej-rup: