Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Mé povolání je být studentem co nejdýl to pude, protože mi to docela vyhovuje. Každou chvíli prázdniny. Akorát mě sere nedostatek peněz. Na vojnu se mi taky nechce,a tak čeká až bude profi. Navštěvuji již druhou střední školu. První byla průmyslovka strojní. Nešla mi matika. Ted chodim na soukromou ekonomickou a je to v poho. Ve škole si to bez THC nedovedu představit. Jsem rád, že mi to už docela jde.
Já studuju ekonomku a na týhle škole hulí moc málo lidí ale vykašit se do školy je docela prdel hahaha nechápu jak tu školu zvládám neučím se špatně a přitom hulím, miluju takovej život.
Student Slaboproude Elektroniky mely by to byt ridici systemy a uz me to docela mrda pri predstave ze bych se tim mel zivit , me staci se podivat na kondenzator a uz je mi zle a co teprv assembler , vsechny ty tranzistoryy ,rezistory , obvody , metody , prooudy , zakony. Hulil sem ve skole dost casto kdyz na to prislo , dokonce jsme jednou stihly dat za jeden den ve skole asi 6-7 burtu , a nikomu nedoporucuju. Jinak se neucim sem tam udelam nejaky ten protokol a prochazim uspesne z dvojkama a trojkama i kdyz rozumim a znam minimun z probirany latky.
..no..taky dobrá rubrika...dělám na jednom coll centru...a brčka jsou dobrý,ale jenom v noci...teda co potom ty klintoši slyšej...ale ještě je to v poho