Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Outdoor Pěstování » Pěstování poprvé
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
Jeronymouse420
Stálý Člen

Karma uživatele Jeronymouse420 - 0% Pěstitelská

Registrován: May 2017
Příspěvků: 40 

Pěstování poprvé Příspěvek č. 1

Zdravím jsem uplný nováček a tak mám pár otázek do začátku, četl jsem na fóru plno threadů ale u některých věcí si pořád nejsem jistý..
Takže mám 3x Jack Herer feminized, chci pěstit venku.
Je to asi týden co jsem semínka klíčil ve sklenici s vodou a nyní jsou v květináči.
Jako hlínu kde kytka bude růst jsem dal popel+hnůj+kompost+substrát pro pok. rostliny -> je to v poho?
Taky se chci zeptat kdy by měli vyjít na povrch první lístky, semínka tam jsou už asi 3 dny a pořád nic.
Myslíte že stačí hnojit pouze kopřivovým výluhem a slepičincema nebo doporučujete pořidit i nějaké hnojivo z obchodu..?
Feminizovaný zastřihávat jen vršek nebo i vespod, nebo vůbec? A ohýbat?
Je lepší přímo do země a dát tam tu hlínu nebo do velkého květináče?

Díky každýmu kdo jakkoliv poradí, vím že to jsou asi zbytečný obavy apod. ale stejně se raději zeptám

Old Post 04-05-2017 v 21:09 PM