Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Úvod do Groweru » jmenuji se Igor Hnízdo aneb Realita
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
Che guevera
Nový Člen

Karma uživatele Che guevera - 0% Pěstitelská

Registrován: May 2006
Příspěvků: 16 

Pohodička jmenuji se Igor Hnízdo aneb Realita Příspěvek č. 1

zdárek všichni ,no nejsem tu nováček ale řekl sem si že načase představit se lidem co o mě nic neví a lidem co mě moc neznaj ,takže nejmenuju se Igor Hnízdo ale Che guevera (jen grower přezdívka) někteří z vás ví podle koho to asi je ,podle revolucionáře na Kubě doufám že taky tak trochu pomůžu při zavedení revoluce v tomto oboru o který se my všichni co sme tady na groweru zajímáme ,počítám s tím že to nebude hned ale ani zánik světa nebude hned ,snad ,jestli vůbec nákej bude ,no ale kecám kecám a nic o sobě sem neřekl ,takže poshybuju že vám na něco budou moje míry nebo tak něco ,spíš vás bude zajímat můj postoj k brku a k pěstování ,... takže můj postoj ? kladnej, beru lidi co si šluknou na pohodu , ale pozor nesnáším lidi co si podpalujou v kině při nákým filmu nebo když stojíte na nádraží a čekáte na svůj vlak a ucítíte tu vůni hořící paličky otočíte se a uvidíte něco jako smažku co sedí na lavce za vámi, rudý oči jak dvě chilli papričky ,na hlavě spuštěnou kapucu tak, že si ji skoro upaluje ohněm co drží ve své klepající se ruce a v té druhé ruce d