Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Mám dotaz, možná bude trapný, ale nejsem elektrikář
V přiloženém obr mám vyblejsknutou DZ- 11W - G23 od LUCERNY
jejíž hodnoty jsou:
230V - 50Hz
660lm - 6400K
8000h
Zdá se mi vhodná, svým spektrem, ale výkonem trošku pokulhává..
Potřebuju poradit jestli se na tu patici dává ještě něco?
(nějaký předřadník nebo tlumivky atd..)
Byla by asi blbost dát ji přímo na 230V!!??
dopadla by asi takhle --> ?
matko291: asi to tak bude,ze ten prvni je pro 70W protoze ten posledni mam pro 250W a ten prvni tomu odpovida ale pro upresneni jsem se radeji zeptal Dik
hej je tu schopnej někdo kovaně poradit? v krabici se sodíkovejma lampama jsem našel tuhle tlumivku, bohužel nemá obal, a není nikde napsný pro kolik watů je uzpůsobena. každopádně je tam napsaný tlmivka 9WN. Zkuste se podívat co je napsaný na těch vašich, please
Já bych to šacoval na elektronický předřadník k zářivce - dle názvu asi 9W.
Tlumivka to být nemusí - už jsi viděl na tlumivce nápis tlumivka?
Klasická tlumivka je jen drát namotaný na jádře, Ty tam máš jakýsi kondenzátory a dokonce nějaký aktiv - tranzistor? tyristor?
Ten nápis by mohl znamenat, že k tomu patří připojit tlumivka 9WN.
Není to startér? (tam nevím, jak vypadá vevnitř, ale tvar je dost podobný)
EDIT: Ten nápis je asi na tý veliký cívce, že? Takže to je označení té cívky - na "9WN" začíná obrovské mnoužství různých transformátorů. Není to tedy název celku, ale jen jednoho dílu v něm...
vzdar ludia!
ja mam jeden vacsi problem! a dufam ze my niekto vie poradit.
potreboval by som z 1 fazy spravit 3! neviete my prosim niekto pomoct?