Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Vyzerá to zatial tak, že väčšina huličov pracuje v oblasti počítačov. Ja nenávidím počítače! Používam ich len na primitívne veci ako chat a občas niečo stiahnem. Ked sa nahúlim, nechcem sa compu ani chytiť. Ja študujem na VŠ a kurim aj počas prednášky a tak. Keď mám občas nejakú brigádu, tak tiež..napríklad v predajni s CD alebo raz v takej kancelárii...a potom som mala vybavovat teefonaty s anglicky hovoriacimi zakaznikmi...no to bolo kruté...ale zvládam to.
Jsem ucitel informatiky na stredni skole.Pred a v prubehu vyucovani nehulim,ne ze bych to pak nezvladl,ale dal sem si to jako pravidlo,ktery porusim az budu ze skoly odchazet .Kdyz vidim,jak vetsina borcu o poledni prestavce v kurarne tahaj jedno sklicko za druhym,ikdyz stojim vedle nich me na povrch nechava klidnym,ale nejradsi bych si par prdiku taky dal...
Já mam s kamarádem truhlářskou dílnu.Tuhle práci opravdu miluju,ale rozhodně v ní nehulim.Moc mi to pak nemyslí a ještě bych si něco uříz.Občas zahulíme po práci,ale né moc často.Kolegova slečna to némá ráda a já pak většinou ještě du do školy,kde už bych po brku asi usnul..