Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravim,mam jeden dotaz
Este minuly rok mi doniesol kamos no name sisku,ktora bola uplne posiata semienkami,tak som si ich zobral,ze tento rok to vysadim na outdoor.Lenze teraz ma napadlo mozu byt tie semienka hermafroditi ?
Btw ta siska sfajcovala paradne.Myslim tym moze to normalne sfajcit a pri tom to byt hermac ?
A este kedy moze hermac nakazit samice,ked bude mat koule?
Čím viac grower študujeme tým viac sa stávame neschopnými ho poznať.
Původní příspěvek od Beethoven Zdravim,mam jeden dotaz
Este minuly rok mi doniesol kamos no name sisku,ktora bola uplne posiata semienkami,tak som si ich zobral,ze tento rok to vysadim na outdoor.Lenze teraz ma napadlo mozu byt tie semienka hermafroditi ?
Btw ta siska sfajcovala paradne.Myslim tym moze to normalne sfajcit a pri tom to byt hermac ?
A este kedy moze hermac nakazit samice,ked bude mat koule?
Ano klidně ti z toho může vyrůst hermafrodit. No spasíš se z toho normálně v tom není rozdíl akorát budeš mít hromady semen. A bude menší vynos, nebude tak kvalitní.
Tak pyl jako pyl her. ti klidně opylí holčičku. Ale bohužel z těch semen budou zase her. Už to mám vyzkoušené.
Snáze uvěříme lži, již jsme slyšeli uš tisíckrát, než pravdě, která je vyřčena poprvé.>4 2 0<
Původní příspěvek od Mr.MEN
Ano klidně ti z toho může vyrůst hermafrodit. No spasíš se z toho normálně v tom není rozdíl akorát budeš mít hromady semen. A bude menší vynos, nebude tak kvalitní.
Tak pyl jako pyl her. ti klidně opylí holčičku. Ale bohužel z těch semen budou zase her. Už to mám vyzkoušené.
jj presne tak je to v genech