Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Povolání kuřáků marihuany
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 13 14 15 16 17 »
Autor
Téma 
rasta_power_ganja_flouwer
Nový Člen

Karma uživatele rasta_power_ganja_flouwer - 0% Pěstitelská

Registrován: Jan 2003
Příspěvků: 13 

Příspěvek č. 225

já sem studující hulič na plnej úvazek a protože studuju na Aplikovaný kibernetice tak do školi chodim vyhulenej kdy to jenom de.A nikomu to nevadí páč stejně většina učitelskýho zboru hulí a dokonce maj vlastní rockovou kapelu.Takže v tom nevidim žádnej problém.Hulit hulit hulit

Rasta power,ganja flouwer!

Old Post 15-08-2003 v 20:30 PM
rasta_power_ganja_flouwer je offline   Profil uživatele rasta_power_ganja_flouwer   Find more posts by rasta_power_ganja_flouwer   Foto galerie člena rasta_power_ganja_flouwer   Click here to Send rasta_power_ganja_flouwer a Private Message   Add rasta_power_ganja_flouwer to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Lora
Stálý Člen

Karma uživatele Lora - 87% PěstitelskáKarma uživatele Lora - 87% Pěstitelská

Registrován: Aug 2003
Příspěvků: 107  

Příspěvek č. 226

Ahoooj!