Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
já sem studující hulič na plnej úvazek a protože studuju na Aplikovaný kibernetice tak do školi chodim vyhulenej kdy to jenom de.A nikomu to nevadí páč stejně většina učitelskýho zboru hulí a dokonce maj vlastní rockovou kapelu.Takže v tom nevidim žádnej problém.Hulit hulit hulit
Ahoooj!
Ja uz delsi dobu pracuji na prazdninach...cestovani...nic nedelani...bavi me to. Veskera ganja je uz zpracovana, takze uz v me "praci" ani nefucim. Ale cekam na novou...(k pestovani potrebuji dulezite infos z groweru-> ) zabyvam se momentalne "poflakovanim"po groweru...a neustalou kontrolou kytinek...
Já jsem byl na výšce na Báni v Ostravě, ale jenom semestr, pak jsem se půl roku poflakoval a teď dělám dva měsíce administátora na jednom nejmenovaném úřadu. Většinou si svoji práci stihnu udělat dřív tak pak mám docela čas na brouzdání na netu (hlavně na Groweru). V práci zásadně nehulim, protože kdyby mi pak dal někdo nějakou další práci tak bych to asi posr.., ale po práci si rád smotnu jonta.
25 června jsem se ocitl v civilu měsíc jsem pracoval ve fabrice jako kontrolor jakkosti bohužel jsem byl přemístěn na místo hůře placené protože na tuhle funkci jsem prej ve fabrice moc krátkej čas.Už jsem nějakej pátek v evidenci nezaměstnaných celkem na prd sehnat good práci po vojně ve svejch 21 bych celkem nějakou rychle potřeboval.