Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od VoidMAN Lidi pustil sem se do prace (extra pro rappu, kerej se onehda smal ze to u me doma ve stavu "polorozborky" stalo uz pul roku ) a doufam ze to stihnu na ten sraz ... (nastesti este nebyl stanovenej termin)
hromada srotu
Kámo, vsadim se, že v zimě, až u tebe budu spát po srazech, tak se vždycky zase probudim ve šroubkách. Nechci ti kazit radost kámo, ale mám pocit, že to do srazu nestihneš a vyzevluješ se na to. Jestli to stihneš, tak máš u mě šampáňo a navíc budeš mít místo v obýváku
Voide, peracek250, vypada pekne zachovale, ja porad somruju u jednoho typka, aby me prodal parizka, ale ten zmetek ho nechce prodat, je to ten s temi malymi blatnicky a hlavne s malym blatnickem vzadu, taky takovy maly perak
tak ja se taky pochlubim, na cem tedka drandim, zamiloval sem se na prvni pohled do naprosto nahyho streeta horneta 600 a musim rict masakr teda.
uz mam najezdino pres 10tis a krasnej zazitek na nem, i kdyz musim priznat ze v rychlosti 160-200 je to bez ty predni masky celkem narez a napor vzduchu na telo. Ale jelikoz to ma trosku priskrcenej motor z cbr tak je to pri predjizdeni a jakymkoliv zrychleni poradnej dravec na kterym tech 160 mate behem nekolika sekund.
Proste je tech 100 koniku poradne znat, ve vyssich rychlostech uz hodne omezuje ta aerodynamika. Ale hornetik je takovej "turbodiesel"))) kterej zabira uz pri celkem nizkej otackach, v zatackach perfektne sedi, ze si muzete vyzkouset i tzv. kolinko ) a predni kotoucovky dovolujujou pribrzdovat uz v zatacce i za mokra, samozrejme s radnym citem.
V aute mam najezdeno uz hodne statisicu km zhulenej ale na masine si to proste nedovolim. Takovejhle stroj musi clovek ovladat naprosto a maximalne soustredenej a to se po speku takhle necitim. Parkrat sem to zkusil a nebylo to vubec ono, necejtil sem se proste bezpecne a mel jsem pocit ze vsechno nezvladam a neovladam tak uplne perfektne a rychle jak za strizliva.
Zdar pánové!
Dnes večer ve 21:40 na CT1 v pořadu Reportéři ČT bude můj bývalý chlebodárce pan Pavel Blata,a v tomto threadu již zmiňovaný problém kopírování jeho výrobků (špičkových minibiků)Čínskými padělateli.Tak se prosím koukněnte na to,jak mu náš stát "pomáhá" domoci se práva.
Jinak bych už taky rád rozlousknul ten sraz,ale jelikož jste vesměs tu mou původní nabídku skrečovali,distancuji se od organizace a hodlám se pouze zúčastnit....
Právě se na Blatu chci večer podívat. Ale asi ho zklamu a koupím si s kolegou jednu čínu napůl. Blata stojí 10 000 a china 4 500,- A to je na takovou srandu půoiřádnej rozdíl.. A ND sou origo taky dost dahý, takže čína.
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
coprus - nebuď uraženej nikdo to nebojkotoval - akorát měl každej svuj telecí návrh vyhlaš to svémocně ve čtvrtek před kterymkoliv víkendem kdy bude fakt pěkně a uvidíš jak se to sjede
Time4tea - hehe taky si kupuješ vietnamský kecky za kilo a žereš polívky za šest pade??? Blata za desítku je minibajk na kterym jezděj mistři světa - china za štyry a půl je věc kterou někde v šanghaji vyrobili negramotný zemědělci ze slisovanejch petflašek a zentálu za pětikilo - zbytek ceny jsou cla, daně, poplatky, doprava, zisky výrobce, prodejce, velkoobchodníka, maloobchodníka atd atd atd - jestli seš přesvědčenej že si na tom zasloužíš jezdit tak bych snad ani nehulil vod tebe ubalený brko
coprus: udělal bych to, jak píše snark, vyhlásil bych třeba o 7 dní lidem napřed, že bude srázek a myslim, že přifrčí každej, kdo chtěl. Tady asi nikdo nic nedomluví, já sem pro tvojí variantu. Na ten pořad večer juknu.
Ad sraz: Tak co teda, pojedem za coprusem, když dá echo, nebo má někdo jinou alternativu? Já se podřídim většině, ale bohužel nemám čas dávat nic dohromady a něco organizovat.
2 snark:
Rozdíl mezi Blata za 10 a chinou za 4,5 je bohužel minimální a jsou i hodně srovnatelný ve výkonech (kupodivu). Navíc nekupuju kopii Blaty. Ne všechny minibiky z china su Blatovy kopie, výrobců je hodně.
Ne, nenosím vietnamky a kupuju si kvalitní věci, ale nemusím vždycky značku. Poznám rozumnou kvalitu za rozumný peníze, když ji vidím.
Blata za desítku není minibike, se kterým jezdí mistři světa.
Blata za desítku je základní model pro děti a pro zábavu. Akorát ceny ND sou podstatně vyšší, než na tu čínu a kupodivu je i podobně poruchový, čili v pohodě. Nekritizuj někoho nebo něco, dokud si nezjistíš relevantní info.
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
Snarkie:Woe špatně si to pochopiljá nejsem uraženej,jen mi fakt většina lidí psala,že se jim do mojí lokace moc nechce,toť vše,hodlám se přizpůsobit...
Ad chinabike:Uznávám,že je to taky varianta,nicméně jako člověk kterej u skorotchána vidí,co jsou zač korejský,čínský,thajský a bůhvíjaký stroje(myslim tim především skůtry)a jak u nich funguje záruka,distribuce ND atd.musim říct,že bych si to nekoupil.
Kucí řekněte mi třeba někdo,jak to je s takovou píčovinou jako gumy?Pakny do spojky,brzdový desky,náhradní lanka-no prostě vše co ti časem stopro odejde,pokud na tom hodláš občas jezdit
A pokud jsou identický z Blatou,pak si to stejně budeš kupovat u něj,akorát budeš mít základ z čínskýho bláta
Rappa:ještě to zde promysleme
Jináč mi ten navrhovanej způsob svolání příjde taky dobrej
Zdraví Céčko
Debil:Hornet is nice.Dobrá volba-máš ho hezkýho
Jináč máš vynikající nicka podpis taky-fakt sem se tlemil
Čas na čaj:Si mně předběhl,když jsem dopisoval to o Debiloj
Jinak hochu,mám tři roky odježdíno za Peškovim zadním kolema to si prdel nedělám....V tý době,kdy jsme na tom lítaly my se ladily ještě právě tydle 3,5 koňovky,jetsli si rozumíme.A tenhle prcík po naladění Blatovim specialistou ukázal 11,5 koníků při 14 670 točkách.No a sme u toho,v čem je ten kurevskej rozdíl-kdyby jsi do válce tý číny udělal x dalších kanálů až by byl děravej jak ementál(a to nepřehánim,po zásahu starýho prudíka ten vál tak vypadal)tak by se to při prvnim natočení rozsypalo.
Ad srovnávání kvality Blata kontra čína myslim že nejni proč se tim dál zabývat-chceš si koupit čínu-kup si jí,já ti to nevymlouvám
Ale o poruchovasti Blatovky v extrémním provozu vím svý-je to dobrá motorka věř mi nevěř pomluvám.
Peace Coprus
Pokud se u chinbike hned ze startu vymění preventivně ložiska v kolech a pár šroubů, tak to na ježdění jednou, dvakrát za měsíc stačí. Motor stojí cca 1000kč a na plasty prdím. ND nejsou dle prodejce problém. Veškerý kravinky jsem popřípadě schopen nahradit a nedělám si iluze, že to budu mít na dlouhý roky. Kolega s tím má nejato cca 300km, čili asi 15-20 motohodin a je to pořád OK. Výkon z toho žádnej extra tahat nebudu, maximálně vyměním karbec za větší. Pneu chci kupovat jetý po tréningu závodníků.
A když se později rozhodnu, že s tím chci jezdit víc, tak pudu do Blaty, to dá rozum. Zatím to ale moje finance nedovolují, a proto koupím čínu.
Na podzim chci jít do endurka, ale vím, že china to určitě nebude. Rozdíl mezi hračkama a motorkama je až příliš spojený s mou oblibou života.
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
zdar všem dvoukolkám i čtyřkolkám, čtu to tu po dlouhý době (problém s internetem) a koukám, že ste mě vynechali, já se coprusi z jižních čech chystám psal sem tim PM, ale možná to nedošlo, sral se mi net moc
tak bych se klidně přiklonil ke snarkovo putovnímu táboru, kde budeme to je mi celkem jedno, ale pokud je zásoba pití tak taky nepotřebuju kemp, spacák se dá vybalit všude :-)
limituje mě taky dost stav konta, poslední dobou nějak moc kalim a tak na mášu dost kašlu, potřebuju novou řetězovou sadu, protože ten řetěz co tam mám sem nedavno napnul až na doraz a dál už to nejde
tim pádem se nechci s povoleným řetězem pouštět do větších akcí nejsem zase až tak zkušenej motorkář a nevim co by se mohlo stát s plandajícím řetězem?! ale tak začátkem srpna už bych měl řetězovku mít, tak nevim jak jste na tom s temínem?
destinace mě ani moc nelimituje, protože to z JČ mám daleko celkem všude
Celller: u shadowa je to řešený tak, že je pohyblivá zadní osa, dopředu a dozadu, z boku na osu tlačí napínací šrouby na každý straně jeden, jak je vytáčíš, tím se posouvá zadní osa dozadu a řetěz se napíná, jenže já sem už právě vytočil ty šrouby až na doraz, tak že víc už napínat nemůžu
oton: tak ty napinaky zase zasroubuj dovnitr, kup si spojku na retez a retez zkrat o dve pole, nevim, jak je vydojenej, ale o dve pole to stacit bude, normalne vezmy flexu a ty nejtky po stranach retezu ubrus, zkrat a dej tam novou spojku