Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Dobrý den.Chci se zeptat na pěstování technického konopí ...Jak to roste ,jak vypadá kdy to zasadit atd..... ?Je v tom od běžného konopí nějaký rozdíl krom thc ?děkuji za odpovědi
Čus, tenhle rok jsem pěstoval techniku. Jen tak bez-účelově. Mám usušený 2 pytle nevím přesně co s tím budu dělat. Ale využití se snad najde.
Roste trošku jinak jsem zvyklý bych řekl na hybridy něco mezi indikou a staivou. Technika se mi zdá spíš opravu jen do sativi. Tak že hodně se vytahuje.
Také je otázka co chceš pěstovat za druh. Já bohužel ani nevím bylo to v sáčku ke konzumaci. Tak že o druhu samozřejmě ani písmenko. Prostě konopné semínko neloupané.
Existují i auta techniky kde jsou vyšlechtěné pravě k velké produkci semínek. Kde můžeš mít až 3 sklizně za rok. Co by mě osobně vyhovovalo (jím jich opravdu hodně), ale zase by to asi oprcalo všechno v okolí. Tak že bohužel by to bylo kontraproduktivní.
Jinak na tvoje otázky je to konopí jako kterékoli jiné. Dokonce když by si to hnojil zajímavě i voní.
Snáze uvěříme lži, již jsme slyšeli uš tisíckrát, než pravdě, která je vyřčena poprvé.>4 2 0<
Ty jo. 29Kč za 20 semínek? A ani nevíš co je to za odrůdu, to je fakt hukot.
Proč si nezašel rovnou do nějaké zdravé výživy a nekoupil např 200g sáček? Neloupaných konopných semínek.
To já měl za 40Kč 500g semínek. A řekl bych že je to možná naprosto to stejné.
Co znamená semenec? Seninka snad dávají všechny ne?
Ty jsou také z odrůdy. Nevím jestli je mám CZ, ale u nás se nejvíce používají odrůdy JUSO 11 a polská odrůda BENIKO.