Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím všechny growery, chci se podělit o pár zkušeností s pěstem pod LED, pro ty co tato technika zajímá
Předem se omlouvám za kvalitu fotek, je to foceno mobilem.
Asi budu mít vlákno strohý, to se omlouvám, kdyby něco ptejte se,
jsem začátečník.
Světlo : 350W LED
Substrát : vlastní mix hlíny s perlitem s podílem kompostu
Hnojivo :Biobizz, Grow na růst a Bloom na květ
Pěstební plocha 120x120cm
Květináče: 3x smartpot , 3x klasika kulaté , 1x hranatý cca 11l
Ventilace: Pasivní přítah, vlastnoručně dělaný odtah a 2x klips. větráček -ofuk
Osazenstvo: Semínka jsou feminizovaná,vyklíčily všechny,takže
100%klíčivost,z kelímků dány do finálních květníků.
Paradise Seeds - Delahaze
Dinafem - White Widow
World of Seeds Bank - Colombian Gold
Čauvec, pěkné to máš Delahaze jedu taky je to můj oblíbený model má krásnou vůni. A je hodně stoned
Jinak budu sledovat jak ten DH bude vypadat pod těma LEDkama.
Snáze uvěříme lži, již jsme slyšeli uš tisíckrát, než pravdě, která je vyřčena poprvé.>4 2 0<
Původní příspěvek od Mr.MEN Čauvec, pěkné to máš Delahaze jedu taky je to můj oblíbený model má krásnou vůni. A je hodně stoned
Jinak budu sledovat jak ten DH bude vypadat pod těma LEDkama.
Díky, jsem sám zvědavý, moc jsem ty haze ještě nejel
Jinak vím, tvý kolo 8 teď sleduju, ať se daří