Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Indoor Pěstování » 1. skříň
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
400w
Stálý Člen

Karma uživatele 400w - 7% Pěstitelská

1. skříň Příspěvek č. 1

zdravím,
jsem začátečník ohledně indooru a chtěl bych si zařídit pěstírničku...skříň kterou jsem si určil na pěstování má rozměry- h:55,5cm, š:73cm, v: 148cm...FAQ mám pročtený takže mám skoro jasno jaké komponenty by tam měly být, ale přesto bych ocenil rady Vás zkušených. K dispozici mám 250w Osram HQI-T(růst) a nebo 400w Osram HQI-T..nevím, zda by bylo dobré skříň osadit 250kou a nebo 400kou vzhledem k dosti malému prostoru...ale myslím že 400w by prosvítilo lépe/názory/...na odtah použiju větrák který jsem dostal od známého (MEZAXIAL 3140) a na přítah jeden/dva PC větráčky...mockrát děkuji za názory...

Old Post 05-11-2007 v 16:20 PM
400w je offline   Profil uživatele 400w   Find more posts by 400w   Foto galerie člena 400w   Click here to Send 400w a Private Message   Add 400w to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
400w
Stálý Člen

Příspěvek č. 2