Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Tabáček,ktorý nie je v prírode.
Zdá sa mi,že jeden začína predčasne kvitnúť.
Uvidím čo budem robiť keďže s tabáčkom nemám veľa skúseností.
Každá rada sa cení MR.Men a spol.
Čím viac grower študujeme tým viac sa stávame neschopnými ho poznať.
No kamarádi já nevím co tu děláte. Ale já bych mohl už sklízet.
Už šel do květu listy jsou teď nejsilnější. List jsou asi 30 - 35cm velké.
Ale bohužel mám to jen na okrasu tak že nechám vykvést a možná schovám semena na příští rok.
Jinak nedávám jim moc velkou pozornost, rostou si skoro sami.
Snáze uvěříme lži, již jsme slyšeli uš tisíckrát, než pravdě, která je vyřčena poprvé.>4 2 0<
Mr.Men-Tak ale je rozdiel keď ich ty máš niekde na záhrade a svieti tam slnko skoro celý deň ako u mňa keď majú možno 4-6 hod. slnka denne.
V najbližšej dobe pôjdem pozrieť aj tabáčky čo sú v prírode ale nedávam im veľkú šancu.
Ja im tiež nevenujem nejakú extra péči ale pri tom minime slnka to aj tak vyzerá.
Nevadí aj keď tento rok nevíde podľa predstáv ale aspoň budem na budúcu sezónu o niečo múdrejší.
Mám na Vás otázku.
Chcel by som z jednej rastliny mať aspoň pár semien.
Ako to urobiť?
Hľadal som na googli,čítal si mr.menovu radu na začiatku ale stále neviem
Už sa ukazujú nádherné ružové kvety ale neviem čo s nimi,dokonca mi už aj niektore zoschli.
Mám ich odrezať alebo ich nechať tak ?
Mysli při tom na makovice. Ono je to fakt hodně podobné.
Já jsem ty kytky nechal skoro než úplně uschli. Místo květů se udělali ty tobolky ve kterých byli semínka jak v máku.