Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
to je hezký... ja se zase zabývám výtvarnym uměním... Niní jsem na FUUD na grafickysm designu a před tím na SUPŠ ce..... a je to nádhera ...zajít si na inspiraci... v tomhle povolání to opravdu nemá žádné násleky.
Já sem studentent střední školy managemantu ve zlíně. Jsem na intru, takže hulení patří z větší části ke každodení náplně mích dnů. Jinak do školy chodím zhulený pravidelně, akorát mě pak nebaví dopisovat si ty sešity, protože i když je mé tělo ve škole má duše poletuje všude možně.
Já jsem student na VŠ, pravidelně kouřím před angličtinou - pro upřesnění, angličtinu máme 1krát za týden, protože se tam nezhulenej nedá vydržet. Jinak jsem ještě obchodní zástupce pro jednu nejmenovanou firmu, mám nastarosti celý slovenský trh. A u toho se hulit nedá, dám si pěkně ubalé brčku vždy až po dobrém a výtězném jednání a když mi to jednání dopadne blbě, tak si ho dám taky, to abych na to nemyslelj:-)
no jak sem tady cetl cely to kdo co dela skourenej a cet sem tak treti stranu tak sem zjistil ze je to cerna dira pro cas je fakt v r.i.t.i no ja
studuju nestuduju tak vlastne nedelam nic jen ziju a hulit a zit k sobe sedne to mi vertee...
Ja montuju vzducho techniko se speciálním zaměřením na HARD CORE (výtahoví šachty,doly...)no prostě psicho.Šefové Ví že hulím a vobčas si daj brčko semnou.No ale vobčas to je trochu vo kejhák.A mladá řve jak prokoplá.