Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
je fakt rozdil v tom jak kouris, ja se skourenej ridit ucil. pamatuju si to jako dnes, kamarad co me to ucil se mnou zajel na naky misto, stocil poradny brko a posadil me za to a jed kurva chlape, stejne hulis porad a jezdit budes muset.
pak si vzpominam jak sem si poridil prvni auto, MB W126 560 SEL tenkrat z naftovim trikilem, nechal sem to dat zpatky do puvodniho stavu, tedy vratit tam V8ku s objemem 5,5L a vykonem 300PS, kdyz mi ji kamarad mechanik predaval (byla to moje prvni V8ka) tak ubalil poradny brko a auto mi predal az po nem. bylo to uzasny, sqelej zaber hned od spoda, par zatacek normalne a pak uz pomalu pekne pod plynem. (samo ze na prehlednejch usekach) pak prislo prvni necekany pretoceni a ja sem pochopil ze se mam takovyho auta spis bat. myslim ze mam celkem cit pro silny auta a zazil sem i hodne syrovy prasarny typu vysokobjemovej osmival z kroutakem 560Nm na trirychlostnim automatu, kdo zazil asi vi......
Neřídím rád zhulený. Dělám to jen v nejnutnějších případech - sjet od "feťáckýho doupěte" domů, vím totiž, že mám zpomalený reflexy a nechci si kazit zbytek života tím, že někomu ublížím a budu si vyčítat "bez toho skla by se to nestalo". Vůbec neuznávám ježdění pod vlivem jen tak pro zábavu - se svým životem ať si každý dělá co chce, ale nesmí to odnést ostatní.
Oh, I'm a good old Rebel
Now that's just what I am.
Ako sa piše aj vyššie,ked to človek robi streotypne,je to praca ako každá iná.
Ja napriklad riadim zhuleny rad,ale nemožem zase pred jazdou fayčit napr.njaky Mazaar a pod.Musi to byt take lightove,pohodove
hulenje . . .potom si tu jazdu ešte vjav vychutnavam a u mna
na pozornost GANJA vpliv moc nemá !
Zdar !
Marihuana nevyčlenuje človeka zo spoločnosti,ona mu iba otvori oči a zmení pohlad na svet !
HA-de-SH a clandestino maj jako jedny z mala opravdu rozumnej nazor. muzete stokrat rikat, ze po huleni jezdite lip a soustredenejc, ale kdyz by se neco opravdu stalo (i kdyby to nebylo vasi vinou, ale treba chybou chodce), tak byste pak do konce zivota premitali, jestli kdybyste bejvali nehulili tak to precejenom nemohlo dopadnout jinak...
za 6 let co jezdim autem (za celou dobu jedina "pokuta" 100Kc ) jsem ridil zhulenej tak dvakrat, kdyz nebylo jinyho zbyti, jak se dostat domu...
* ...bojim se, ze z nasi budoucnosti zacinam mit strach...
* chci verit, ze vse zly je tu jen proto, abysme si uvedomili, jak je to ostatni krasny, protoze jen to ma skutecnou vahu!
* Nez zacnes brachu veci menit, zkus pochopit nejdriv, proc tak vlastne fungujou...
* Jeden usmev prosim! ...a s porci nesetrete!
4C3 a jeho sorta- nejďte furt do lidí, co řídí zhulení, stejně to těžko změníš, takhle se točí furt dokola výčitky versus požitky.. A byl bych fakt zvědavý, kolik z Vás způsobilo nehodu pod vlivem, a jestli za to ten vliv mohl.. Takhle to je samé kdyby...
4C3:presne tak ty,nebo kdokoliv jinej,muze rikat,ze jezdi uplne v klidku ,bez toho aby si zacadil....a ja tomu treba neverim,protoze znam tyhle pripady na silnici...nikdy jsem nikoho neohrozil,chodce poustim,pozor davam....takze kdyz tobe to nedela dobre,ok,nekurto a nerid...ale me osobne to nejak zvlast nevadi...nemluvime tu o gramovych brkach snad ne???to je snad jasny,ze malokdo vleze po vykoureni do auta a ridi...
ja s tim nemam problem,jezdim kazdej den rano i vecer,tak 60km za den nekdy vic a reknu ti,nejvetsi strach mam z toho,kteryho kretena potkam na proti sobe a je mi jedno,kdyz ten kreten jede proti me jestli je zhulenej,ozralej,strizlivej,nebo teplejproste nemuzu nic delat ani kdybych byl zhulenej,ozralej,strizlivej a nebo teplej...leda tak zabrzdit a to udelam v kazdym pripade...
co jinyho se muze stat,kdyz nepocitas s nahodama...to neovlivnis ani strizlivej,fakt promin,ale verim tomu,ze kdyby mi nekdo zmeril jizdu v aute s tim,ze bych mel nahle zastavit,myslim,ze bych na tombyl lip zhulenej,kazdopadne ja se tak ucil ridit,od prvni jizdy v autoskole,byl jsem nervni jak blazen a tohle mi docela poomahalo....nehodam se nevyhnes....podle me plati,hlavne nebejt magor...
dulezity je jezdit v poradnym aute, ostatni je druhorady tady je video na kerym simulujou nrazy na dalnici ve vysokejch rychlostech. vsimnete si ty korsy, lidi by byly vsichni na mist mrtvi a pak do tohho napali mercedes W126 tam by naopak vsichni bez zavaznejsich poraneni prezili, dokonce se nezdeformovali ani predni dvere. mercedes sel pekne nahoru tak jak to ma bejt. miluju Sclasse uz jen proto ze sou koncipovany tak aby posadka prezila a to i na ukor tech ostatnich ucastniku havarie. auta sou bezpecny. ale golf a corsa a podobny nejsou auta. http://www.youtube.com/watch?v=Mxij8gTpm7o
rajder:je to tak vyrobci uvadej vysledky crahtestu ale ze je to poze vysledek dany tridy moc neuvadej. vono se neni moc cim chlubit kdyz nejvic hvezdicek naberes pri srazce s chodcem.
ten mercedes je W126 Sclasse (1979 - 1991) prvni auto u keryho se delali crashtesty tak jak je zname dnes. hmotnost vozu z posadkou je pres dve tuny a delka vozu 5metru. asi by nevycouval ale rozhodne nesel posadce motor na klin a podobny veci jaky by zazila lidi v corse.
mimochodem mercedes taky jako prvni pouzil ABS a o to v roce 1978 v modelu Sclasse W116.
nejzajimavejsi auto podle me ale je rozhodne mercedes W140, lidove mamut. tahle potvora se delala 1992 -1998. mela takovou roztomilou vlastnost ze si jiny auta pri narazu lisovala pod sebe. rikalo se tomu nesolidarnost z mensimi vozy. tahle o neco vic jak 5ti metrova a dvou tunova potvora je podle me nejbezpecnejsi osobni auto vubec. je veliky masivni dvere sou tak velky a tezky ze musej mit automaticky dorazy zamku, ma to lepeny bocni skla a podobne. nejsilnejsi motorizace je V12 600 (408ps/580Nm) vysoky vykon je prece prvek aktivni bezpeci. vyrobce slibuje ze v zdau sedici clovek by mel paklize je pripoutany prezit naraz do statickeho cile ve 160km/h. Diana nebyla pripoutana.
W140ce a apodobnejm autum se dnes rika agresivni vozy, jejich majitele sou zpravidla v zahranici znevyhodnovani na povinem rucena a dalsich danich. kdyz v nemecku kdysi zverejnili ukazky testu kde od sebe celen narazeli mamut versus golf3. vysledek strasnej ac to bylo 50km/h na 50km/h tak posadka golfu by byla 4 mrtvolky a v mamutu zcela bez poskozeni posadky. tenkrat nastala strasne histerie v nemecku a lidi na ulici ve velkym vobjizdeli mamuty korunou a prorezaveli jim pneu.
este pro zajimavost mamut je jediny auto v nemecku kerymu nedej benga pokutu kdyz stoji dvema kolama na chodniku. je to nepsany pravidlo platici jen u W140tek pac sou moc siroky.
foto W140
jasne to chapu. sem clen mercedes benz klubu CR. (slusnej klub s pravidelnejma srazama v pondeli v automotivbohemia a silnou podporou z nemecka. u me je mercedes proste postizeni. a cim starsi tim lip. byl sem hrdym majitelem prekrasne W126 560SEL 1991 a pozdej W116 450SEL 6,9 1977. uzasny silny osmihrnky.
musim si to uzit dokud je benzin. alternativni paliva se mi hnusej. este tak metylakohol nebo kerosin ale to je na specialy.
rajder:to ja mam opacne smysleni,ja radsi velkou prostornou karu,nez nejaky nakupni vozik...
Myslim,ze kazde chodec ktery koliduje s autem,tak nema moc sanci,at je velke male,nebo stredni...
Nejsem sice vyznavacem Mercedesa,spis mw,ale to je v celku jednu,proste mam rad silny kary...
Mad lion:nemas nejaky crash testy volva a medaka???nejaky takovy jsem tusim nekde videl...nebyl to zase takovy rozdil a volvicko na tom bylo mozna jeste lip...
Podle me je nebezpecnejsi znacka kary volvo,prece jen ty stada sobu..,ale nevim,zase tolik do toho nevidim..
jedna vec kera pro me znamena rict volvu nee. a to je absence zadniho nahonu. to miluju proto pro me existujou jen MB a BMW.
jinak volva opravdu patrej k nejbezpecnejsim autum spolu ze saaby ale opet ve sve tride. ja mluvil o Sclasse, tedy nejvetsim modelu MB srovnatelna je z beznejch aut jen BMW 7 a audi A8. a z nich je podle me nejlepsi W140ka. potvora kera te necha prezit na ukor ostatnich.
volvo myslim nema model vozu stejen tridy. asi ani S80ka neni tataz trida.
rajder: jo W119kqa je uzasny auto (mam rad zabery ze starejch dilu dallasu, v titulkach na zacaatku jich tam par je.
ja dokonce vlastnil W116ku 450SEL 6,9. coz je z omezeny serie pouze 7000 kusu obsahuje uzasny 7militrovy osmivalec s vykonem 285ps a 560Nm a to vse na trirychlostnim automatu (1ka do 110km/h,2ka 170km/h) este to melo hydropneumatickej podvozek. delalo to z toho neovladatelnej stroj z velkou hmotnosti a vykonem stupidne rozlozenym na pouhe tri rychlosti. uzasnej stroj za neuveritelny penize kdyz byl novej. v cechach sou tak 4 kousky. je to dokonce nejvetsi seriovej osmivalec po druhy svetovy vyrobenej v evrope. ja ho mel v pred renovacnim stavu, spatna kastle ale perfektni technika vcetne zvedani podvozku a doknce i klimatizace. vse fungovalo. skvelej stroj akorat zrenovovanej zacina na 20 000euro za neaztak peknej kus.
mercedes to nejni jen znacka, je to nejstarsi vyrobce automobilu na svete ze skvelou tradici a povesti stroje co neco vydrzi (plati o strsich modelech)
Gottlieb Daimler a Karl Benz
Emil Jellinek a jeho dcera Mercedes