Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Kostička: No každý den nehulím z bongu. Bong vytahuji jen když se sejde více lidí. Nevím co máš tedy za matroš ty že musíš hulit 5g denně. Ale ten můj OG kush je přes bong docela velký zabiják.
Jinak soli použiji vždycky abych to dá se říct ucpal. A lihu už nemusím použít tolik cca dohromady asi 60ml. Přes noc prokapává celým bongem a krásně čistí.
A jinak je to sklo a sklo opravdu žádné pachy nepohlcuje. Tak že nepoznáš že to bylo čištěno lihem (je to technický líh) jinak jsem čistil lékařským benzínem a efekt stejný akorát jsem za čistění dal docela o hodně více peněz.
Vyzkoušeno už tisíckrát na hromadu dýmek bongů. A žádná vůně po lihu se nikdy neobjevila.
A jinak jsem to kdysi zkoušel čistit přímo nějakým sajrajtem na bong. Máš pravdu že to tolik nesmrdělo. Ale taky vůbec nečistilo. Tak že jsem zůstal u lihu.
Snáze uvěříme lži, již jsme slyšeli uš tisíckrát, než pravdě, která je vyřčena poprvé.>4 2 0<
zkus vyhulit přes bong 5g deně a sem zvědavý jak to budeš po měsíci čili 150g čistit viď. Já měl gramy z ulice, takže ti asi nemusim vysvětlovat, kolik to měsíčně stálo a že pár stovek za bong mi bylo uprdele. Hulil sem 15 let s takovou spotřebou, že mě nedoženeš ani do konce života. Teď už přes půl roku nehulim a po tom co jsem vykašlaval za bordel už ani nikdy nebudu. Dá si někdo koláčky?
Původní příspěvek od Kostička Atronautr,