Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
to už by byl trochu HC ,největší masakr byl jak jsme instalovali vysokotlakove potrubí-naš šef je ještě větši magor než my-jak do duba mu mužeš řikat kolik krat chceš at tu vodu neotevíra že to neni hotovy a on ji stejně zapne-takove akce konči bud urazem nebo uprkem.Smlouvu mam do konce ledna -alespon budu mit na chvili klid ale do instalateřiny už nejdu!
Já jsem student, ale vypomáhám na zimním stadioně. Jezdím z ROLBOU!!!! Maras. Po škole spálím brčko a jdu kutit led. Vždycky se pekelně soustředím! Kdybyste pak viděli ten krásný led.........
Operations Manager for Czech republic - tohle je nazev my pozice. Tzn. pres den kvadro, spousta meetings, jednani, reseni sracek od operativnich veci az po personalistiku. V praci absolutne nemuzu hulit, nedaval bych jednani a kvuli vyschly hube bych ani nemohl mluvit.
Ale nekdy kdyz tady treba po 18.hod. zustanu sam, dam si prda. Vim, ze povinnosti zasadni me uz necekaji, tak zahulim, ale z jednoho prosteho duvodu - divam se na pracovni veci uplne jinak, napada me spousta veci co resit, jak resit a uz jsem takhle prisel na kloub nekolika vecem. Vzdycky si na tom uletim a nestacim se divit co vsechno me napada. Nekdy ani nestacim pamatovat vsechny myslenky...
A pak casto pukam po praci, doma a pak otevru notebook a pracuju jak divej a zase-napada me tisic pet set veci a novejch napadu. Za normalniho deniho provozu je pro me nemyslitelne hulit.