Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Povolání kuřáků marihuany
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 15 16 17 18 19 »
Autor
Téma 
PapaGana
Host


Registrován: N/A
Příspěvků: Žádné 

Pohodička očka Příspěvek č. 257

Nazdárek čtu si tu ty vaše rady proti lidem co mají řeči na vaše krásné rudě zalité očka. Já jsem studentka a ze začátku jsem stm měla problémy jelikož lektoři se furt ptali co mám s očima, tak jsem se jednoho dne pořádně zhulila a šla jsem na oční a tam mi řekli že mám chronickej zánět spojivek. Mám na to papír takže když se mě někdo zeptá na oči tak mu dám lísteček a jdu si dál svou vysmátou cestou a všichni mi můžou vlízt na hrb. A doma mě mi naši kupujou kapky atd. Takže až jednou budu muset ten lísteček vyhodit ještě mi tu zbejvá pár litrů kapek. Tim pádem zdravim a užívej te si to naplno.

Old Post 02-11-2003 v 18:29 PM
              Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Garf
Nový Člen

Karma uživatele Garf - 27% Pěstitelská

Registrován: Aug 2003
Příspěvků: 22  

Příspěvek č. 258