Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nazdárek čtu si tu ty vaše rady proti lidem co mají řeči na vaše krásné rudě zalité očka. Já jsem studentka a ze začátku jsem stm měla problémy jelikož lektoři se furt ptali co mám s očima, tak jsem se jednoho dne pořádně zhulila a šla jsem na oční a tam mi řekli že mám chronickej zánět spojivek. Mám na to papír takže když se mě někdo zeptá na oči tak mu dám lísteček a jdu si dál svou vysmátou cestou a všichni mi můžou vlízt na hrb. A doma mě mi naši kupujou kapky atd. Takže až jednou budu muset ten lísteček vyhodit ještě mi tu zbejvá pár litrů kapek. Tim pádem zdravim a užívej te si to naplno.
Ja ted delam IT technika, v praci jsem jeste nesmotnul... jednak proto, ze jsem nedavno zacal a taky proto, ze nevim, jak to tady s hulenim je, kdyby to nekdo nahodou poznal... jiste vite, ze se o tom pod neskrytou identitou tezko mluvi s lidmi, ktere znate chvili a to jen v praci ) Takze zatim jen po praci, ovsem vlastne jednou i pred praci, ale nastesti to byl jen "s citem" vzorek )))
garf: tak je to správné, v práci se hulí až když si to můžeš dovolit. není zodpovědné se zčadit hned při první příležitosti. nejdřív si oťukej postoj jednotlivých kolegů ke konopí. ať třeba nenarazíš na nějakého vola.
tak já když sem vyčazená jak paprika tak mám maximálně skelnej pohled ale rudý oči v žádnym případě takže v práci můžu čadit o 106 a nikdo nepovolaný nemá ani šajna teda samozřejmě když nedělám nějaký kokoťárny