Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím všechny growery po dlouhé době jsem se rozhodl pro dalši grow... Bude to trošku neobvyklé ale pokus je pokus... Mám docela malý pokoj, jsem student a rodiče kteří by kytičky radši neviděli... Proto jsem se rozhodl o super tajný grow kde nikoho nenapadne hledat a je zde docela dost místa...
Slunce bude zajišťovat sodík 70w na růst i květ. Komplet mě vyšel na 720kč bez kabeláže, tudíž jen zapalovač, předřadník a výbojka i keramická objímka.
Stínidlo je vlastní výroba z chromového plechu ohýbané podle úhlů nalezaných na netu, už si ani nepamatuju stránku ale svůj ůčel to doufám splní.
Vítr zajíšťují 3pc větráky napojené na regulovatelné trafo 1,5-12V je to hlavně proto že grow má být utajený takže se dá regulovat hlučnost větráčků. Teplota nepřesahuje 31C... Vlhkost jsem nemeřil z důvodu nedostatku vybavení, prostě nemám vlkkoměr...
Osádka: tu bude plnit už zaručená kvalita i kvantita kterou testoval kámoš je to blueberry X chronik. Podařilo se mi vyžebrat od kamaráda pár semínek... Chtěl bych aspoň něco nechat opýlit tak doufám že osazenstvo nebudou samí samci nebo naopak samé samice.
Hnojivo na rust je zajištěno krystalon start které bude doplňovat Plagron Alga Grow
Na květ je připravený přípravek který se mi v minulosti osvědčil Hermavit special
Někteří kteří se dívíte co je to naspodku toho dna vidět lze na fotkách 5a6 tak to je montážní pěna z důvodu visoké svítívosti sodíku. Nafoukal jsem to tam z důvodu toho že to byla taková atomová zář pod peřináčem takže by to bylo asi brzo odhaloeno...