Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdarec chcel by som vedieť ako prenašať a v čom také malé a väčšie rastlinky na OUT_? ja som mynulý rok niesol v igelitke a vrcholky rastlin my trčali von čo všetkých okoloiducich zaujalo. Tak na druhý krat som to prehodil druhov taškov ale sa to všetko polamalo povedlo atď také menšie som som daval do vaku ale našiel som si zaujimavú techniku v ktorej treba 2l flase kde sa vireze taky kruh ale nie do konca pozry toto (Foto) cez ktorý vloziš rastlinku a nepolame sa_!
a preto ma zaujima ako to prenašate vy_??
a ak chodite autom tak aj to ma zaujima ako to prenašate v aute_???
Ja to dam do male bednicky a zbyly misto necim vypolstruju, aby se kelimky neprevratily...Bednicku supnu do kufru a jedu...Moje misto je kus od lesni cesty... Odstavim auto a bednicku normalne donesu az na misto a sazim...Kdyz jdu sazet, tak tak okolo 6 hodiny ranni, to je v lese malo lidi... :-)
Hele, tech zpusobu je hrozne moc, vem treba podlouhlou krabici, asi uz je zazis vzrostlejsi, normalka kartonova krabice, klidne bych je dal na lezato, tu chvilku to vydrzi, hlavne po presazeni zalejt a hotovo
Původní příspěvek od Celller Hele, tech zpusobu je hrozne moc, vem treba podlouhlou krabici, asi uz je zazis vzrostlejsi, normalka kartonova krabice, klidne bych je dal na lezato, tu chvilku to vydrzi, hlavne po presazeni zalejt a hotovo
Tak tak
Stačí kartonová krabice Nebo pokud je chceš narvat do krosny, tak 1-1,5l petky -> seřízneš ve 2/3, dáš tam kytku a zase zavřeš a pojistíš to izolepou.