Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
2pan_dan: zrovna vcera po suchaci me napadlo udelat na netu neco jako je budik v mobilu. ja osobne mam mobil bez nej a tak bych to celkem vocenil. Jde vlastne vo zasilani sms na vobjednani na urcity cislo v urcitej cas. Dalo by se to nadherne vyuzit treba na pripomenuti ze mas prave sklidit......
Uz par (5?) let pracuju jako grafik-animator/designer. Myslim, ze pokud neni zrovna krize, deadline nebo jina pruda, da se do pohody pekne vyprazit a pak jit vymejslet hejbaci/staticky obrazky. Samozrejme nejvic je v takovych chvilich postizena kratkodoba pamet, coz se projevuje tim, ze skocite ze softu do softu s tim, ze chcete neco udelat, pak do nejakyho filemanagera neco zkopirovat, pak tam ci onam a uz nevite, co ste chteli delat puvodne
Ale to se podda Podle me je huleni pri praci v pohode do ty doby, dokud ji zvladate. Faktem ale je, ze nektery profese jako hasic nebo mikrochirurg ci spis vubec lekar by asi hulit nemely. Zkratka tam, kde nejde o zivot jde o hovno a tam by se klidne hulit mohlo ...
No, vzpominam na parapet na grafice v budove zpravodajstvi v CT )) Krasnej vyhled, dole travnik plnej dohulenejch shpequ ... nojo, minulost
ja chodim na střední průmyslovku, která nedávno slavila sto let...Jinak s kamosema sjedem brcko sem tam po skole, ale ted toho moc neni, uceni je zatim prednejsi.Protoze kdyz zahulim, tak do ty palice(do svy) fakt nic nenacpu a bohuzel se musim ucit kazdej den...
Ted cekam na svou urodicku. :-)