Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Povolání kuřáků marihuany
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 4 5 6 7 8 »
Autor
Téma 
Bryant
Stálý Člen

Karma uživatele Bryant - 21% Pěstitelská

Registrován: Oct 2001
Příspěvků: 127 

Obecné Daleko... Příspěvek č. 81

Ja jsem porad student, ted zrovna ve Finsku...delam muziku a pri praci moc nehulim, protoze to k sobe nejde, jak by to pak na tom podiu vypadalo ze? :-) Ale po praci to ja si rad dam...akorat ne tady v teto chladne severske zemi, anzto tady nekteri nevedi ani co to ta marijuana je. To znamena,ze se tesime akorat na to az prijedem domu a bude indoorova skrina a v ni moooooc dobrot....

Pohodku,nohy na stole..ale hlavne.....


pohoda jazzzzzz :-)

Old Post 28-02-2002 v 20:26 PM
Bryant je offline   Profil uživatele Bryant   Find more posts by Bryant   Foto galerie člena Bryant   Click here to Send Bryant a Private Message   Add Bryant to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
dagga
Nový Člen

Karma uživatele dagga - 0% Pěstitelská

Registrován: Nov 2001
Příspěvků: 2 

jak kdo se zašije... Příspěvek č. 82