Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
chtěl bych se zeptat na takovou blbou otázku: kondenzátor+startér+tlumivka=předřaďovač, nejsem elektrikář a nemam s tim žádné skušenosti tak jestli bys te mi to mohli osvětlit..moc dík, jo a mimochodem nevíte někdo jestli výbojka Philips sont t agro 400 dělá velký vedro?? thx
Marilize Legajuana
GROW iT! - ROLL iT - SMOKE iT & Be H!GH WhiTe LED grow BOX, Skrytý microLEDbox - secret power inside *** Klasická studie na trenažérech z roku 1991 prokázala zhoršenou schopnost pilotovat letadlo 24 hodin po jedné marihuanové cigaretě.
Řeším automatické zatemňování venkovních kytek pomocí časových relátek, téma jsem založil v outdoor sekci, tak se tam mrkněte, potřeboval bych poradit od vás elektrobastliřů...tu je ten odkaz http://grower.cz/forum/showthread....&threadid=25425
For Dzamil: Vem modrej drát a nacpi ho na pravou stranu startéru. Drátem navíc č.1 spojíš levou díru startéru s levou stranou tlumivky. Střední díru startéru spoj s objímkou a s pravou stanou tlumivky.
Hnědej nacpi do prostřední díry u tlumivky a mělo by svítít
Jo a zelenej přichit na kostru tlumivky (uzemnění)
Magicroom vrací úder
Born against-Rebel bez BongaKouření zabíjí... Phytoinhalace lečí Pěstuj dál, pěstuj víc , hul s plnej plic
PEACE, LOVE & EMPATHY,Fire Walk with Me
zapajal som 70w sodik s 3vyvodovou tlmivkou a 2vyvodovym starterom + kondenzator. Na kazdej suciastke bola ina schema, tak som to zapojil nasldovne a najlepsie na tom je, ze to funguje. Ak mate niekto podobny problem so zapojenim tak tu je schema. Snad pomoze