Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
čestjá pracuju jako nástrojař(pracuju na fréze,soustruhu,vrtačce,...)a taky si před tím ale i během celé směny zahulím bo bez toho je tam hrozná nudapracuju s důchodcema tak si to představta
ja sem obkladac obkladu, dlazby, prirodnich kamenu, vyrobce zulovych desek na kuchynske linky, a jine opracovani prir. kamene (zula,marmor,vapenec,piskovec,a jine)
v praci hulim jen obcas, protoze pak nemuzu komunikovat se zakazniky
foto je zakazka pro bohace....
__________________________________________________________________________________
- K tomu, abys žil svobodne a štastne, musiš obětovat nudu. Neni to vždy snadná obět’-
2 cajovnik:to vypada jak pro nejake araby (aspon me to tak prijde ) sem taky jeste student : do skoly se zhuluje malo jelikoz tam semtam nabehnou cajti a jednou se i stalo ze tam prisli se psem ... jinak na brigadach neni problem, jen je ptm problem s mou rychlosti , momentalne skladam cokoladove kraliky do beden a kdyz sem si dal sklo tak moje rychlost rapidne klesla
Původní příspěvek od cajovnik ja sem obkladac obkladu, dlazby, prirodnich kamenu, vyrobce zulovych desek na kuchynske linky, a jine opracovani prir. kamene (zula,marmor,vapenec,piskovec,a jine)
v praci hulim jen obcas, kdyz sem sam, pac potom se mi nechce moc mluvit :-)
to jufik- je pravdou ze to tak muze vypadat a nejsi daleko od pravdy obe fota sou pro zakazniky Indy a ty maj vecinou zvalstni vkuz
to xerthon- moc fotek stolovych desek nemam , ale pokusim se neco najit.
jeste prihazuji par foto
__________________________________________________________________________________