Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím všechny growery :-) mám dotaz mám v indooru 5 kytek Automatky Whide Widow - Už jsou v květu jsou pěkně obalené foto přiloženo jen mám dotaz zda bych je mohl dát ted ven nebo ne.....Aby je to nějak nepoškodilo. Zbývají mi 4týdny dokonce :-) Děkuji
Jsem začátečník
Naposledy upravil bylinkar90 07-07-2016 v 14:25 PM
Původní příspěvek od bylinkar90 Zdravím všechny growery :-) mám dotaz mám v indooru 5 kytek Automatky Whide Widow - Už jsou v květu jsou pěkně obalené foto dodám jen mám dotaz zda bych je mohl dát ted ven nebo ne.....Aby je to nějak nepoškodilo. Zbývají mi 4týdny dokonce :-) Děkuji
Nemá je to jak poškodit, jenom pozor ať nemaj třeba 2 hodiny tmy ve skříni a pak si je poslal do poledního slunce,
Superšimpanzi Vesmírných sborů, kteří v nulové gravitaci páchají nemravnosti, ztrácejí nárok na banány.
Původní příspěvek od gerwes chtel sem se jen zeptat jak poznam kdy sklidit..
Kup si mikroskop nebo to ber odhadem...první fotka se zdá, že už by to mohlo být, ale ta poslední určitě ne. ještě bych tomu nějakej den nechal. hlavně to propláchni a příště už AUTO pod lampou nejeď :-D
Boha jeho proč chce kazdej oskubavat listy?!! Bez těch listů by ta kytka nežila!! Neni důležité, aby svitilo na palice, důležité je aby svitilo na LISTY, aby probíhala fotosynteza ;-)