Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Na listy stačí samotnej fishmix... do druhýho tejdne ještě ok, třetí už bych je nechal. Postříkat těsně po zhasnutí, voda jim nevadí ale ty hnojiva to můžou spálit za světla.
My potřebovala promluviti si zblízka s malá hojivá bylinka. Ať svět prolétáva se kolem okolo. - Sulik
Ahoj, potreboval by som poradiť s asi hlúpou vecou.Kúpil som hnojivá Biobizz Bloom a Grow a chcel by som vedieť ako ich dávkovať.Napr. ak je doporučené dávkovanie 4ml/1l vody znamená to, že keď zalievam rastlinku 2l vody malo by v nej byť 8ml hnojiva?Viem, hlúpa otázka ale som úplný začiatočník
Zdravim zbavovanim sa hnojiv alebo respektive zasolenim hliny mam problem viac nasobny miesam hlinu 30 perc kokos 20 perc perlit 30 substrat a 20 keramzit hnojim biobizom podla tabulky raz tyzdenne a vysledok je scvrknute sisky slaby stav a maly vynos ostatne parametre ventilacie osvetlenia su vyladene svietim 600 w ec aj ph som sa snazil drzat v priatelnych hodnotach takze marne hladam chybu ....otazka ma sa biobiz grow pridavat aj v kvete ako je v tabulke dakujem za kazdu radu
Já dával grow do téměř až do konce... od třicátýho dne sem ale pomalu snižoval dávky.
Mě spíš přijde trochu divnej ten tvuj mix substrátu... keramzit dávej jen naspod jako drenáž. A i bez keramzitu se mi taky moc nezdá... kokos s hlínou, nebo perlit s hlínou musí bohatě stačit. Nekdy je min vic...
My potřebovala promluviti si zblízka s malá hojivá bylinka. Ať svět prolétáva se kolem okolo. - Sulik