Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Povolání kuřáků marihuany
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 6 7 8 9 10 »
Autor
Téma 
lordWilliam
Pěstitel jejího Veličenstva

Karma uživatele lordWilliam - 68% PěstitelskáKarma uživatele lordWilliam - 68% PěstitelskáKarma uživatele lordWilliam - 68% Pěstitelská

Příspěvek č. 351

Já jsem VŠ student na lesnický fakultě. S hulením to tam ještě nemám moc vychytaný. Přijít např na ekologii zkouřenej jak paprika už se mi bohatě vyplatilo, což se ale nedá říci o matemagice (matematika) :-°)))

Paní Schrödingerová říká manželovi: "Cos dělal s tou kočkou? Vždyť je napůl mrtvá!"
Vědí vaši rodiče že hulíte?|Přesazení větší kytky do RW|Marihuana má velká rizika :-°)|Jaké činnosti si nedovete představit bez hulení?|Podivné listy x Fotoperioda|2005 - HPS 150W Magic Crystal + Nebula|250W + 115W CFL Box - ScroG|

Old Post 08-10-2004 v 11:59 AM
lordWilliam je offline   Profil uživatele lordWilliam   Find more posts by lordWilliam   Foto galerie člena lordWilliam   Click here to Send lordWilliam a Private Message   Add lordWilliam to your buddy list     Navštiv homepage uživatele lordWilliam! Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Harvest....
Stálý Člen

Karma uživatele Harvest.... - 20% Pěstitelská

Příspěvek č. 352

Já sem na učnaku Elektrikář - salboproud,abych si moch vymaakat skřínku

Vím že nic nevím.