Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Ahoj přátelé,
snad jsem téma nezaložil ve špatné sekci. Jsem totiž začátečníkem nejen v pěstu, ale i na tomto fóru, které jsem se snažil předtím co nejvíce nastudovat apod., abych tu udělal snad co nejméně ostudy . Samozřejmě budu rád za jakékoliv rady/tipy apod.
Pěstování bude probíhat na terásce v 9ks White Widow XXL (Dinafem) a 6ks AK47 (Natural Seeds) , oboje fem. automaty.
Substrát pro pokojovky se špetkou guana + 30% perlitu.
Hnojení nechci, kor v mých začátcích a dle názorů zde, že automaty hnojení extra naspasí, nijak zvlášť přehánět. Pořízen tedy Trypack Outdoor do Biobizzu.
Vdova se dala naklíčit 29.3.2019 a zatím se sluní doma na parapetu. U AK47 netrpělivě čekám na dodání a půjde hned na klíčení. Cca po půlce května plánuju první zlo a to přesazení do větších květníků - dle diskuzí 15l stačí na auto? a ven s nima ať se větraj.
Zatím v krušných začátcích a s vírou v
lepší zítřky
Čus, automaty bych nepřesazoval. Jsou hodně háklivé na stres a přesazení je na pár dní zastaví, což je u automatu hodně.
Klidně bych sázel do 0,5L kelimku od piva(musí byt tma na kořeny) a prořízl bych dno a to dal celý do dalšího kelimku v kterým by byla jen dirka takže na jednu rostlinu použiješ dva kelímky.
Tím pádem až přijde na přesazení tak bych sundal spodní kelímek a prdnul to v tom prvním kelímku do hlíny, nějak šikovně
Možná to pujde vymyslet nějak lépe jednodušeji , účiněji... to jsem to tak jen hodil napad z hlavy .. třeba najdeš lepší řešení do budoucna