Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Mikropěstování » První mikro pokus
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
420Floxi
Nový Člen

Karma uživatele 420Floxi - 0% Pěstitelská

Registrován: Oct 2013
Příspěvků: 5  

Dotaz První mikro pokus Příspěvek č. 1

Zdravím,
co se týče indooru jsem začátečník a pojedu to poprvé.
Mám za sebou pár sezón outdoor,ale s indoorem nemám žádnou zkušenost.

Takže:

BOX:
60x50x45 (v,š,h)
Stěny nastříkány chromovým sprejem (jen experiment,na zdi,zdá se,to odráží dobře)
Přítah pasivní,odtah 1x PC větráček 50mm řekl bych,další malinkej PC větráček na cirkutaci vzduchu,všechno napojeno do PC zdroje.

SVĚTLO:
2x úsporky 20+25w a hodlám přidat 100w normální žárovku na topení (box je ve sklepě,kde je přes zimu okolo nuly)
Odzaz světla zajištěn homemade stínidlem z plechu.

OSAZENSTVO:
3x řízky noname (ze 2 kytek),neznámého pohlaví
2x kytky ze seedů,noname (stejné jako řízky)
Řízky už v pěstírně jedou 16/8,semena ještě klíčej,ty tam půjdou snad zítra,při nejhorším pozítří.

Fotka řízků a boxu zítra,až se mi bude chtít učit se vkládání fotek

Naposledy upravil 420Floxi 03-11-2013 v 20:20 PM

Old Post 04-10-2013 v 17:26 PM