Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Mikropěstování » Beginner - 85W CFL dual
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
1 2 3
Autor
Téma 
SMGKSH
Nový Člen

Karma uživatele SMGKSH - 0% Pěstitelská

Registrován: Sep 2013
Příspěvků: 28  

Beginner - 85W CFL dual Příspěvek č. 1


Zdravim, v oboru indoor jsem nováček, nedávno jsem se rozhodl, že si postavím skříň. Mám rozměry 40x50x70 ( š x h x v ). Přídělal jsem tam 2 x 12 V větráčky z pc napojené na 12V starou nabíječku od mobilu. Mám v plánu pěstovat tak 1-2 květinky. A teď když už mám vše hotové mi chybí akorát světlo.. Chtěl bych zkusit 85w CFL dual, akorát potřebuju znát něčí názor, jestli můžu mít ve skříni dvě květinky a kolik tak budu mít výnos g ? Popřípadě nějaký lepší nápady ? Chci ale jet CFL zářivku

Old Post 03-09-2013 v 14:52 PM
SMGKSH je offline   Profil uživatele SMGKSH   Find more posts by SMGKSH   Foto galerie člena SMGKSH   Click here to Send SMGKSH a Private Message   Add SMGKSH to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Hy3nA
Stálý Člen