Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravim, v oboru indoor jsem nováček, nedávno jsem se rozhodl, že si postavím skříň. Mám rozměry 40x50x70 ( š x h x v ). Přídělal jsem tam 2 x 12 V větráčky z pc napojené na 12V starou nabíječku od mobilu. Mám v plánu pěstovat tak 1-2 květinky. A teď když už mám vše hotové mi chybí akorát světlo.. Chtěl bych zkusit 85w CFL dual, akorát potřebuju znát něčí názor, jestli můžu mít ve skříni dvě květinky a kolik tak budu mít výnos g ? Popřípadě nějaký lepší nápady ? Chci ale jet CFL zářivku
čau, za prvý se vyprdni na dual a jestli chceš něco sklidit, tak si pořiď červenou. za druhý se nemusíš bát ani 125w, a když budeš šikovnej tak sklidíš z 2 kytek třeba tak 30g
125 W by se tam nevešlo? Uchladit to půjde v klidu.. Jinak to vypadá pěkně a klidně 4 bych tam dal.
Už máš vymyšleno, jak to pojedeš? SoG, SCrOG neb LST?
je to generační válka, ale my ji vyhrajem... | hands can destroy - the same can help! | every single piece of stuff is good, unless you can't utilize it | ukbassradio.co.uk
Jo vešlo akorát nevim, jestli mi postačej ty 2 větráčky. A k tý metodě... rozhodoval jsem se mezi SoG a SCrOG a nakonec jsem se rozhodnul pro SoG, přes tu mřížku by jsem to v tý velikosti skříně asi moc neroztahal
zalezi jaky maji prutok vzduchu.mam vetracek ktery jede 180l a ten je v poho.dalsi vec je ze nabijecka na mobil nemusi tocit vetracek na plno zalezi na amperech.lepsi mas poridit 12V zdroj a muzes to i regulovat.