Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Viděl byh to taktéž od pátku.
Přemejšlel jsem nad tím,jak to svolat,a myslím si,že nejlepší bude,když všem z tohohle threadu pošlu třeba tak s měsíčním předstihem PM.A podle odpovědí uvidím,kolik nás bude,a jak se zařídit.
Jestli máte někdo lepší nápad-ničemu se nebráním-PM.
OK! Vážení přátelé motorkáři těším na megasraz, páč to bude určitě VELMI SPIRITUÁLNÍ.
btw: COPRUS: co říkáš na DR350? byla by to dobrá volba, páč víc jak 60.tis asi mít nebudu...
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
Původní příspěvek od Time4Tea OK! Vážení přátelé motorkáři těším na megasraz, páč to bude určitě VELMI SPIRITUÁLNÍ.
btw: COPRUS: co říkáš na DR350? byla by to dobrá volba, páč víc jak 60.tis asi mít nebudu...
Neni to spatny ale za 60 se da sehnat Honda dominator 500 nebo 650 nebo Aprillia Pegaso 650. Spis bych doporucil tu aprilku protoze se nic nevyrovna velkymu jednovalci(mozna nakej 250 cwaitakt ale to moc na silnici neni)! Ma nadhernej zatah a ten zvuk
2 Real-Shit:
Já nehledám cestovní, ale sportovní/offroad enduro. Proto chcu spíš DR350, XR250 (na XR400 fakt nemám). Když bude peněz míň, tak koupím do začátku KMX, protože je kvalitní, lehké a hlavně levné. KMX má taky nízký sedlo, což je výhoda, protože mměřim jen 177.
KTM LC4 400 i Huska TE 410 mi kluci na motrkari.cz rozmluvili.
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
Hm taky bych zajel na nějakej moto rázek. MYslím že už jsem někam psal co mám, je to takovej bonsaj chooper Kawasaki EL 250... Ale nedal bych s nim žádnou delší trať, sice už jsem přes sto zaden dal ale ta moje bestie strašně žere. Těším se až mě bude 21 hned přejdu na jinou a tuhle pápá! Každopádně srázek by musel být v západních čechách což podle toho jak se tady bavíte nepřipadá v úvahu, takže vám asi budu moct jen držet palce aby vám srázek vyšel!
2Time: No Na dominatorovi sem nalital asi 500km po lesich a musim rict ze to je dzrak! Na asfalt je to akorat na popojizdeni zadnej moc velkej komfort nenabizi ale v terenu tam se mu libi! ja osobne bych sel do dominatora nebo do nakyho DRka ale vyssi kubatutu(600+)
Dominator je na blbutí do lesa těžkej (aspoň pro mě 177cm). větší objem jako třeba ro DR600 taky není moc lehký. Taky se u něj hůř dávkuje výkon. Chci motku tak do 120kg.
2 nide: nemyslel sem cestovní motorku, ale cestovní enduro. A není enduro jako enduro. Třeba ten Dominator má polokapotu a je určen spíš na silnicia do lehkýho terénu typu polní cesta, česká silnce a město.
Naproti tom XR400, DR350 sou lehoučký stroje i do středního terénu jako lesní cesty a cestičky, pole a možná lehce krostrať.
It's time for some tea! Make tea not war!
Tak pravil pan Časnačaj.
No do šedesáti teď kámošovi sháním husaberga-on má hodně síly,a je trochu masochi(y)sta.Jináč všickni kámoši,co maj papíry na auto,a automaticky k nim dostaly papíry na padinu teď skáčou metr vysoko,páč zjistili,že maj teď papíry do 150 kubíků-každej shání 125 silnici (aprilia,honda...)....
husaberg - káteemky a spol. přesně tyhle typy techniky co maj výměnu voleje po 500 kilákách, rozvoďáku po 1000 vo řetězu a vostatních věcech nemluvim - to je finanční sebemrskačství to musí vyžadovat celé muže naplněné radikálním entuziasmem - tejrat techniku s vědomim že každý protůrování stojí za odpisech materiálu třeba dvacku - zlatý vojenský káry - btw. jezdili s náma na jeepovačky kluci na různejch mašinách - překvapivě hustě diktoval kámoš s pérákem - většinu trialovejch partií normálně vyskákal s mašinou mezi nohama - jinak tétéčka bych řek z vnějšího pohledu sou pro nesoutěžní víkendový drandění z hlediska pořizovací ceny, ND i jinak optimální mašiny - stříklý matovkou Olive Drab, sedlo potáhlý woodlandovym pončem, pár militantních doplňků a vypadá ta mašina fakt libově
to Nide:no prej jo-Kámoš to má.Teď,když půjdeš dělat autoškolu na auto už papíry na padinu nedostaneš,ale dřív jo.No a tyhle papíry ti zústaly i po změně vyhlášky.s tím rozdílem,že teď.když si necháš ty starý vyměnit,dostaneš nový s poznámkou "A" do 150 ccm.Tak prej to je.
Snark:Já vim,asi sem taky sebemrskač-po každým skoku když v tom něco zazvoní počítám kila(no spíš litry)-ale jináč to prostě nejde-miluju to.