Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
super tak dneska rano sem objevil u nekterych kytek naznaky palicek .. tak se mi trochu ulevilo ... jen sem cekal ze este o dost vyrostou a zatim rostou nak pomalec ... di sirky rosou perfektne ale anhoru se moc netahnou a mam tam hafo nevyuzityho mista... no ale nevadi zatim sem s nima spokojenej jen by me zajimalo jak potom poznam co je nebula a co chronic...
Zdravym máš to pěkný, listy krásně zelený ale udivuje mě ta rychlost (pomalost) růstu já jsem přepinal asi po 12 dnech. Já bych možná zkusil zmenšit vlhkost ale jsem stejný začátečník jako ty tak to rači necham na zkušených = D a hnojíš? kolik maj tak cm? držim palce a zatim si netroufam hádat co je co to poznáš určitě až někdy před sklizní ale tak mistr to asi pozná i tet ale to já nejsem = ) měj se
nejdřive jsem byl pak jsem ale poznal a tet jsem ale snad ztoho brzo nebudu do ty doby budu stejně a pak jsme =D
Jo Jo vlhkost se drzi kolem 40-50 % teplotu sem taky vytah na 17-22°C za cenu toho ze budu muset platit vic za elektrinu, ale snad se to vrati.. hnojim, na rustu fish mixem+ sem strikal pyth-amin a ted stridam pythamin do zalivky a Hesi fosfor+ taky do zalivky, rostlinky merej prumerne 36 cm
15 den na 12/12 kyticky malicko povyrostly ted prumerne meri tak 38cm, vypadaj docela hezky ... kolik si myslite ze z toho muze tak bejt G?.. kdyz sou takhle maly?..