Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od Freezecz ahoj prosím mohl by mi někdo pomoct mám teď novou kytku jsem začátečník snažím se to nepřelívat atd ale objevila se mi asi na jedné kytce plíšeň nebo něco škodlivýho celkově přestala růst a začali ji konce lístků žloutnout až bělat listy sou celý pokroucený už když rostla tak byla taková trochu zkroucená ale byla vždycky největší a teď je malinká,zítra zkusím přesadit zemina lagron light mix nehnojím zatím,potřebuju hlavně vědět co to je nebo jak to vyřešit díky za pomoc
Máš to jenom na jedný nový kytce? Všude jedeš stejnou zeminu? Kolik máš Ph zálivky, hnojíš?
Jo light-mix jako šetrnej substrát by mohl něco vyřešit, podle toho kde je problém, jinak na tý druhý fotce to nevypadá tak tragicky.
Problémy s fórem? Nebo potřebujete jenom upravit své téma? Kdyby cokoliv pošlete -> PM <-
ahoj keramzit je zamichanej z hlínou zamichal jsemto takž ten keramzit je po celým květináču
jen na jedný ph udržuju kolem 6 jednou jsem dal hnojku ale tak málo že by to ani neměla postřechnout jak má ten problém,zalívám už jen odstátou vodou,,,,problém je že jsem to měl předtím v tom light-mixu ale na hlíně se objevil takovej bílo-šedej povlak
no tak aktualizace žloutnutí až bělání skoro nepokračuje dál ale listy jsou strašně pokroucený a neporostli ani o 1mm ://
to Vakiduvaje
ahoj díky za radu asi koupím přesnější ph metr ale kořínky nehnijou protože teda pokud vím když hnijou jsou takový zbarvený a já mám krásně bělounký a tak vyzkouším aji to že ten květináč nechám dost vyschnout a zaliju až pak jinak odebral jsem trochec toho keramzitu
to Hlava