Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od raddy zhuleny sa dokazem sustredit na soferovanie v maximalnej miere a nielen pri beznej premavke, ale aj pri rychlej jazde ci dokonca na zavodnom okruhu. vsetko sa sustreduje na prepojenie mojich ruk a noh s autom. velakrat som si overil rychlost a spravnost svojich reakcii v kazdodennej premavke-vzdy zhuleny, inak ani nejazdim. Kazdy mesiac 4000km, 8 rokov, ziadna nehoda. Uznavam ale ze THC za volantom je silne individualne....
Původní příspěvek od Mr. Knorr
Delam picoviny, jedem s kamosem na vyhlidku na speka - vzal sem zatacku moc rychle a najel kolem na obrubnik - asi v sedesati. novy auto. Ulomena naprava a par dalsich veci. NAstesti to bylo pojistene - Nebyl sem zhulenej
Zhulenej sem nemel ani jednu mensi, jakoukoliv kolizi. Vzdycky jsem zareagoval pohotove, byl sem soustredenej na jizdu, nedelal sem picoviny a dojel sem i se svoji posadkou v poradku do cile. Nechci huleni za volantem obhajovat - jen ukazuji svou soukromou statistiku, ktera ma pro me osobne vetsi vyznam, nez to ze nejakej dokturek v bilym plasti kterej si vzivote nezahulil rekne, ze THC snizuje pozornost o 30procent. Bohuzel moje slecna veri vic cislum od vedcu, nez tomu jak to je ve skutecnosti. NA kazdeho trava funguje jinak - to vi asi kazdej, ja ale vim ze po huleni rizeni zvladnu lepe, nez bez huleni. Tot asi vse
PS: Autoskola byla taky vyhulena, bylo mi 18 a o nejake zodpovednosti nemohlo byt ani rec. Zaverecne skousky taky vyhuleny a jeste sem dostal pochvalu od komisare Rekl bych, ze to rizeni po huleni jde krasne vytrenovat, je to jen o zvyku.
Cest fsem
Tak s tímhle souhlasím. Když je někdo zvyklej jezdit zhulenej, tak už ví jak reaguje a přizpůsobí tomu rychlost a styl jízdy. Já hulim dýl než řídim takže když jsem dostal řidičák tak jsem začal jezdit různě po vyhlídkách a tak a většinou vždycky někdo chtěl hulit tak sem hulil taky a pak řídil.A furt znova a zvyk jsem si jezdit vypálenej. Zhulenej se snažim jezdit v klídku, v pohodě, snažim se dodržovat předpisy, abych na sebe zbytečně neupoutal pozornost beng...Taky nevypadám jako typyckej vyhul, takže když mě už staví tak to nák uhraju i když sem high Ale samozřejmě že to chce nákej rozumnej model, protože občas bych za volant nesed, ale někdy když musíš tak musíš. Naopak po pivku bych neřídil, protože takhle jednoduše o řidičák přijít nechci
Jinak proč cituju Mr.Knorra... jak se mu stala ta prihoda nahore tak se mi stalo skoro to samý... jedu z vyhlídky (nezhulenej), kámoš zamnou, tak to ženu dost rychle a najednou zatáčka doprava, brzdy, točim volant a nic, auto se klouže přímo do obrubníku, doklouzu a zastavim se zlehka o sloup... no skousim to nastartovat a najednou okolo benga... dali mi dejchnout a jeli pryc... na aute skoda pres 100tis... a to sem jel nezhulenej, takze co je lepsi... jak kdy bych i jezdil nezhulenej ale hulim dost takze celkem problem...
Tak vás zdravim no řízení za volantem.. Kupodivu v autoškole mě to ani nenapadlo, a možná to bylo tim, že jsem zrovna nehulil půl roku :-D
Takže sem dostal papíry a po 3 měsících jsem se seznámil s tim co to je jezdit zhulenej..
Jako dá se to, ale jak kdy a jak po kterym modelu a taky v jaký sem zrovna formě.. Jinak uprřednostňuju názory hulit tak 3 hod před řízenim naposled, pořádně se vysmažit, užívat si stav v klidu a pak frr za volant..
Jinak jednou jsem jel na babettě z praxe domu, zkouřenej jak papír vod svačiny :-) a předemnou jeo auto a blikalo do leva - chtělo zabočit na parkoviště.. Hlava vypálená mi nedala a začal jsem ho předjíždět, navzdory oranžově blikajícího čehosi na jeho autě :-D
Dopadlo to jak to dopadlo, ale žiju
JAH blessing and Peace and Love
Jen mě tak teď napadlo, že ono neni ani dost bezpečný bejt vypálenej v roly chodce :-D
Vůbec nechci obhajovat zhulenost v kombinaci s řízením, ale z mnohonásobné vlastní zkušenosti můžu skutečně potvrdit slova zde již tolikrát vyřčená, tedy že zhulen opravdu řídím bezpečněji, pradoxně soustředěněji a ještě si to víc užívám. Dokonce znám člověka-motorkáře, který jezdí na Kawě ZX-12 (180koní...) a tvrdí, že nezhulenej by za to nikdy nesednul, neboť pod vlivem je se strojem daleko spjatější, jako jedno tělo! To mohu bezezbytku potvrdit i v mém případě za volantem.
Na druhou stranu i toto je věc individuální, takže pro nezanedbatelně početnou menšinu toto vůbec nemusí platit, ba naopak! Bude se to zřejmě týkat hlavně lidí s né tak vřelým vztahem nebo talentem k řízení či zkrátka těch, kteří, jak píšete, nekouří tak často a/nebo svou zhulenost prožívají trochu jinak. Ono mimochodem povšechně dost záleží i na výběru modelu (doporučuju sativy...).
Otázku silničních kontrol neřeším, tam bychom "nadejchali" (napapírkovali) všichni bez ohledu na to, jestli dodržujeme strikně zásadu "omamné látky k řízení nepatří"...
Ještě poslední poznámku: nejvhodnější auto pro zhulenecké settingování a následné řízení je dle mého velký a prostorný vůz s automatickou převodovkou a tempomatem (vlastní zkušenost), ačkoli sám jsem zastáncem manuálu...
Mě to víc baví řídit high, ale jezídím pokud možno na místech, kde nemůžu nikoho ohrozit, takže nikdy před dlouhou cetou někam. Jinak miluju řízení, nějradši jezdím sám, mp3 v uších-nějakej HC, před jízdou sklo, nějaký pěkný velký parkoviště lehce namrzlý-paráda...,ale nic pro občasného konzumenta,který ještě nemá prozkoumaný všechny stavy co se mu mžou urodit a nezná ještě moc účinky...
Měl sem v životě období, že sem snad nezhulenej nejezdil. A bez problémů, v té době ještě policie thc za volantem neřešila, takže nebylo co řešit. Nehody sem měl pouze ve střízlivém stavu, jedna byla parodox jako v příspěvcích nade mnou, ženská mi nedala přednost, když sem jel sklízet kytky, auto na sračku. V současné době za volantem nehulím, nemam za potřebí přijít o papíry, protože si bez nich neumím představit svojí existenci.
Co se schopnosti řídit vozidlo pod vlivem marihuany týče, tak je to jako s alkoholem. Někdo to umí, někdo ne a samozřejmě záleží na dávce a zkušenosti. Já osobně sem už vyježděný, navíc dokážu šoférovat snad vše co jezdí, takže nemam potřebu ject co to dá, apod... takže bezpečnost především
crackonos: nechci bejt sprostej, ale tohle je demence do očí bijící: TO TY VOLE MÁŠ TY SLUCHÁTKA I ZA JÍZDY V AUTĚ? TO JSI PĚKNEJ DEBIL, JESTLI JO! Svůj tón hned vysvětlim.
Jak je řečený v zákoně, člověk nemá při řízení nijak omezovat svoje smysly. Neměl by mít zbytečně tmavý skla, v noci by neměl mít na očích sluneční bejle a tak. Neměl by mít ani příliš hlasitou hudnu. Jde totiž o to, že nejen zrakem, ale také sluchem řídí se řidič. A pokud řidič za volantem neslyší,co se děje kolem něj, je z poloviny nebezpečný. Poslední dobou se mi stává stále častěji, že potkávám kretény s peckama v uších za volantem. Nechápu co ty lidi k tomu vede. Mám v autě rádio. I když bylo na kazety, dokázal jsem to zařídit tak, abych si z něj mohl pustit mp3. Pokud jsem neměl mp3 a nechtěl jsem poslouchat rádio, vypnul jsem ho. Ale nikdy mě nenapadlo vrazit si do uší sluchátka. To by se taky mohlo stát neštěstí a já bych pak koukal jak vejr, protože jsem slyšel jen a pouze svoje oblíbený regééé.
Říká se: "moudrému napověz, hloupého kopni". Moudrému dojde, že pokud řídí, sluchátka si odpustí. Hloupému je potřeba to napsat tak, aby ho to urazilo. Pak mu to začne hlodat v palici a možná mu dojde, že dělá kravinu.
Crakonosi, nic proti tobě nemám, za svoje ostrá slova se omlouvám, ale nebudu to editovat. Jenom mě podobný řidiči vytáčej. Nechci aby mě někdy někdo podbnej sejmul jenom kvůli tomu, že mě neslyšel.
ramone> za prvi, ne vsichni co maj v usich pri rizeni pecky poslouchaj muziku. ja treba ty pecky v usich vobcas mam taky. hendsfriii tomu nadavaj...
za druhy dneska sou nektery auta tak vodhlucneny ze z venku prakticky nic neslysis a neprijde mi to jako problem. treba Sclass s dvojitejma sklama moc hluku z venku dovnitr nepusti.
za treti, hluchy naprosto normalne ridej, sluch neni zas az tak zasadni pri rizeni.
lion: tole byla konkrétní reakce na jedince který si při jízdě do sluchátek pouštěj muziku. Takovej jedinec má pak "tunel" a plně se nevěnuje řízení. A když potom za takovým jedincem stojí záchranka se světlama a on jí neuhne protože jí neslyší a nevšim si jí v zrcátkách...viděl jsem. Zrovna včera, na křižovatce u třetí brány u škodovky. Týpek stál jako první. Za nim se auta rozestoupily aby mohla záchranka projet. On tam stáljako tvrdý Y. Když jsem ho potom předjížděl...měl na uších sluchátka a pokyvoval si do rytmu.
Už neřídim ani zhulenej ani nachcanej ani jinej...práce mě živí, bez papírů bych to mohl zabalit... navíc mě jízda baví a vychutnávam si jí, jakýkoliv ovlivnění mysli už neberu, jezdim svižnějc, provoz se zahuštuje, je třeba bejt maximálně soustředěnej na jízdu...
Jestli někdo potřebuje jezdit zhulenej protože jinak mu to nejde/nebaví/jezdíjakhovado tak jen popřeju hodně štěstí, a budu doufat že se mu nic nestane nebo neublíží jinému.
Víte, odřídil jsem si dost roků za volantem, chlastal sem, hulil, frčel....nikdy žádnej problém..... nějaký nehody byly, ale NIKDY ne pod vlivem...možná i proto, že jsem se kontroloval ( zní to divně co, jak se může kontrolovat člověk kterej je pod vlivem), a nedělal sem píčoviny, neriskoval protože pořád mi bylo jasný, že nemusim udělat chybu, ale udělá ji někdo jinej, a v případě pozitivního nálezu ste prostě stejně v píči ať je to jakkoliv !. Ale tak vzpomínam docela fain, na dobu permanentního kouření, kdy mi ani nepřišlo divný kombinovat cokoliv s jízdou, flojdi neměli testy jako dnes, mohli ste se jim vysmát a bejt v pohodě..... Ale jak se říká, na každýho jednou dojde, a já už to svý "štěstí" nechci pokoušet, stejně si myslim že je neuvěřitelný že tak dlouho při mě stálo, a nidky se nic nestalo i dkyž sem byl mockrát tak moc, že chodit bych nemoh, ale za volantem sem to dal...
A taky mě trochu k tomuhle rozhodnutí pomohli někteří mí kamarádi a známí, kteří stejně jako já jezdili a požívali...dloooouhou dobu, a nikdy nic, až se to zvrtlo,některejm docela dost......
:-) peace
Původní příspěvek od freshman .
Jestli někdo potřebuje jezdit zhulenej protože jinak mu to nejde/nebaví/jezdíjakhovado
Chlape, to mě příjde trochu z cesty, hlavně když tvrdíš, jak často jsi jezdil vypálenej. Řízení mě baví tak jak málokterá jiná činnost a troufám si říct, že jsem výbornej řidič, jak dvoustopejch, tak i jednostopejch vozidel. Zhulen tedy nejezdím kvůli tomu, aby mě to začalo bavit nebo jít, ale nejčastěji proto, že se potřebuji/potřebujeme přesunout z místa A, kde jsme si i zahulili (třeba zkušebna) do místa B. Nejde tedy o žádný účelový hulení kvůli řízení, ale jen o koincidenci. Aneb ještě nikdy jsem se nezkouřil kvůli tomu, abych si poté šel zkouřen zařídit...
ramon: TO TY VOLE HULÍŠ I PŘED JÍZDOU AUTEM? TO JSI PĚKNEJ DEBIL, JESTLI JO! heh, mno jezdím tak, ale jen na dlouhých štrekách mezi městama, ve městě maximálně v noci kdy sanitku asi těžko přehlídneš, za provozu ve městě rozhodně ne...přiznávám že máš z toho zkreslenej vjem o tom co se děje kolem tebe, ale to máš i když máš ohulenou hudbu, mám rád jezdit zkouřenej s peckama v uších úplně prázdnýma ulicema v noci...
A vůbec... nejsem zvědavej na tvoje výlevy, já jsem s tebou vždycky mluvil slušně a to stejný bych očekával i od tebe, taky ti nenadávám do debilů, že jezdíš zhulenej autem, takže klídek...
Dan:Bass - spis jsem to myslel tak, že mě trochu popíchlo, když lidi tvrdí že zhulený jezděj líp a bezpečnějc než nezhulení.... no, ale když nad tim přemejšlim, něco na tom asi bude.....nechalů jsem se unést momentálním pocitem, ja fakt nemuzu nikomu nic kazat, vzhledem ke svejm zkušenostem ... ;-)