Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
mam ten samy problem se spodnimi listmi.... ne u vsech kytek ale 3ks z 10ti ks.... nic velkeho ale znamky zloutnuti na konecku listu jde pomalu videt.... teplota 23-27°C ( den ) a 18-20 ( noc ) vlhkost se mi drzi stale mezi 80-100% zvlhcovacka jede na 75% (pres noc vypinam)..... poradte prosim jestli je to problem nebo se to bezne stava u tech spodnich listu....
Původní příspěvek od ..: RainMan :.. Ahoj všem ve spolek, po dlouhém prohlížení fóra stejně nemůžu můj konkretní problém nalézt a vyřešit sám. Jedná se podle mého o nějakou plíseň, nevim nejsem zatim takovej odborník abych to poznal hned a nikdy sem se stim nesetkal, prosím pomozte !!!
Kytky,kony , perioda 18/6
teplota den 23-27, noc min. 18 max 21
vlhkost 40% az 60 %
výmena vduchu pasivni (box je pootevren)
PH- 5.8-6.1 kostky RW po 28h nasakování
EC minimalni- skoro cista voda s kapkami AH 1+2+Micro
Výskyt, nejdřív na klonech co sem koupil od zdejšího člena G. nebudu jmenovat (třeba to není jeho chyba).
Klony v pořádku až na malé vady u listů. 1 den pohoda ale pak každým dalším dnem žloutly viz foto až ůplně zhnily, klony sem všeljak zachraňoval ale nic nepomohlo. Začalo to jen u dvou a pak jakoby se to rozlezlo všude a po všech, vedle bedny s klony mám na fotce ještě feminy CHEESE v RW a ty si valej dokonale bez problemu.Po vymreni vsech klonu sem je pochopitelne hned vyhodil a feminy presadil do kokosu a prestehoval. No a najednou koukam jak mi ta mrdka raší na feminách a den odedne je sráží dokolen !!!!! přikládám pár fotek, zkušenější prosím poraďte !!