Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nevím, nejsem právník.Asi můžou, když mají povolení v rámci nějakýho vyšetřování. Na mě měly celý album fotek, jak se někde s někým bavím a to jsem nebyl ani z ničeho obviněn. Pak se třeba ptaly, že jsem si kupoval tohle a tohle a že jsem to určitě použil k nelegální činnosti a bla bla bla a snaží se chytit čehokoliv. Hlavně moc nemluvit a nesnažit se to nějak okecat.
Ono u nich pomáhá prostě nevypovídat. Ať si důkazy seženou 😉
Pak se v určitých případech dá vymluvit na osobu blízkou a na základě toho opět odmítnout vypovídat
Původní příspěvek od centurion Doufej že tě mají jen za konzumenta, jinak čekej, že si projedou tvojí spotřebu elektřiny, internetovou a mobilní konverzaci, co si kde objednával a tak, jsou to klucí vychcaný skoro jak v kriminálce Miami. To ale člověk čumí až u výslechu na všechno dokážou v dnešní době přijít. Na souseda ob 2 baráky si vzaly i drona s kamerkou a čuměly mu do skleníku
Co se týče internetové komunikace, nákupů, atd. Tak to jsem v klidu. V tomhle směru si dávám bacha. Co se týče spotřeby, tak je to dvougenerační barák a je tam jen 600w. Jak jsem psal, nic tam už není, kdyby přišli se soudním povolením, tak najdou jen nějaké vybavení na pěst.