Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
protože mi jde o výsoký výnos a co jsem si četl tak jsem si vydedukoval že tyto odrudy by mohli byt správná volba ale jsem začátečník tak mě neukamunjte
No evidentně jsi nečetl vše :-) Když pěstuješ venku tak to holt obvykle nevypadá tak dobře jako vevnitř, když maj kytky veškerou péči. Venku je občas hnusně, vítr, déšť, kroupy, nebo naopak sucho a velké horko, atd. Jako začátečník by ses měl zaměřit spíše na něco jednodušší ho a nenáročného s čímž dosáhneš lepšího výsledku než s nějakou komplikovanou odrůdou vyžadující ochranu před plísní. Obvykle to tak bývá že geneticky vybraný typ, který dává obrovské výnosy má nějaké "chyby" jinde, tedy třena náchylnost k plísním, snadné podlehnutí napadení, atd.
Já bych ti jako začátečníkovi doporučil nějaké indikové strainy od Dutch Passion, třeba Hollands Hope či podobné. Ty ti dojedou a s výsledkem budeš spokojen.
Původní příspěvek od murmur U semínek nikdy nevíš, co ti z toho kdy přesně dozraje, půl balení může bez problémů dojet a zbytek to nedá. A s výnosem je to podobný.
No to záleží na bance. Pokud dělají svou práci poctivě tak mají ustálené strainy a seminka dávají homogenní výsledek. Pokud je to Franta Vodvedle, tak pochopitelně že ze semínek je každá druhá kytka jiná.
EDIT: dodatečně po reakci kolegy freka doplňuji: Jo, "homogenní" bylo blbě zvolené. Souhlasím že některé strainy mají více fenotypů a výsledek může být hodně rozdílný.