Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
čo si myslíte o tomto? Už to bude zrelé, alebo ešte chvílu počkám?
Je to môj prvý outdoor. Odroda AK47 krížené s Annesthesiou. Semienka sú odtiaľto od jedného člena fóra.
Tak pripájam foto. Ďakujem za rady
(je to fotené len na mobil, takže ak by bol problém identifikovať či zbierať alebo nie podla nich, tak môžem prípadne dofotiť aj vo vyššej kvalite...)
Čauko kluci. Kytky jsou dost naboostěný hnojivem a jsem úplný začátečník, takže nevím do jaké míry může hnojení posunout sklizeň (předpokládám však že se to nestává). Jde o outdoor noname, na květu od posledního týdne v červenci. Myslím, že by ještě něco snesly, ale přecejen, nechci to podcenit.
Původní příspěvek od Connolly Zkouším to letos poprvé, tak prosím o radu. Je šance, že to dozraje? Foceno dnes v deštivém počasí.
Bych řek, že za ten měsíc bude hotová Takže sklizeň kolem poloviny října.. celkem klasika
citace:
Původní příspěvek od Veron Čauko kluci. Kytky jsou dost naboostěný hnojivem a jsem úplný začátečník, takže nevím do jaké míry může hnojení posunout sklizeň (předpokládám však že se to nestává). Jde o outdoor noname, na květu od posledního týdne v červenci. Myslím, že by ještě něco snesly, ale přecejen, nechci to podcenit.
Záleží jakým hnojivem, jestli tím na květ, tak v pořádku. Každopádně už nehnoj a za dva týdny (plus mínus pár dnů podle počasí) bych kosil.
je to generační válka, ale my ji vyhrajem... | hands can destroy - the same can help! | every single piece of stuff is good, unless you can't utilize it | ukbassradio.co.uk