Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
kolop:není po nich ,sežloutne jen to co poliješ,většinou,není to pravidlem,já měl jednou v už v březnu 2 asi pul metrové samice a polil jsem je celé konvicí s hnojivem a během pár dní byli uplně žluté,jj s těma skleníkama a foliákama to není jednoduché,včera jsem kytky ve skleníku ořezal o pěknou hromadu větví,kdyby na tom byli šišky tak je toho nejmín kilo,ale kdybych to neudělal,tak by z toho nebylo nic moc dobrého a nejspíš by to celé zplesnivělo,držím palce at to roste
hyde : jak mám jako vysadit dusík?a předimenzovat P a K-nejsem zas tak velký odborník - poradíš??v květu by to už mělo být,ale když to zastřhuju?snad se to co v nejbližší době dožene
No prakticky u každého kombinovaného hnojiva je údaj o zastoupení prvků N,P a K. Pokud jedeš v substrátu (hlíně), ta je sama v sobě obsahuje většinou v blíže nespecifikovatelném množství. A pro tebe je dnes důležité, že pokud ti ještě nezačaly žloutnout odspodu listy (po celé ploše) tvůj substrát má dusíku (růst) v množství větším než malém. Tak proč podporovat přidáváním dalšího dusíku(v komletním hnojivu) růst když potřebuješ kvést. A ke květu kytka potřebuje zvláště fosfor s draslíkem, stejně jako nižší vlhkost a kratší fotoperiodu... tudíž ani neblbnout se zvyšováním vlhkosti ve skleníku postřikem!
edit k fotu: Nemíchat do jedné zálivky!
HydePark - White Phoenix
"Jo kámo, kdybych věděl co myslíš tim horizontálně nebo vertikálně. Každopádně porostou kolmo k zemi!"
Murphyho zákony nemusel vymyslet Murphy, nýbrž někdo, kdo se jmenoval stejně.