Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
masai_mara: jeden z dymkarskych predsudku... divil by ses kolik "normalnich" lidi dymku kouri. to je to stejny jako kdybys rekl ze doutniky kouri jen vrazi z wallstreetu a fidel castro
k vanocum jsem dostal dymku novou, je to Stanislawka a kourim z ni aromatik Thomas Radford Sunday Fantasy.
The ice age is coming, the sun is zooming in
Engines stop running and the weed is growing thin. -- The Clash
No, jelikoz jsem v tomhle smeru laik, tak se musím zeptat, jestli se kouř z dýmky šlukuje, nebo ne (jako například u doutníků, mám pocit). Pokud se nešlukuje, co vám to pokuřování přináší?
p.s. sorry za ten dotaz ale docela me to zajímá.
Ty jo, tak nevim, kazdej tu mluvi jen o vodnicich nebo cigarkovym tabaku.. Ja dymku mam, dostala jsem ji asi pred ctyrmi lety, je od firmy Jirsa z Noveho Straseci (Czech quality ) a podle nejaky chytry knizky je to typ Prince. Ale za to nerucim. Zrovna dneska jsem si koupila tabak Kentucky Bird, a tesim se az si vecer zabafam. Chtela bych totiz prestat kourit cigarka a zustat u dymky.. Ale moc lidi, co kouri dymku neznam... spis to asi prichazi s vekem...Ale to jen tak na okraj.
futeW: neslukuje. pri koureni (resp. pokurovani ) se vychutnava rozmanita chut tabaku - je to proste o necem jinym nez ukajeni nikotinove potreby u cigaret. kazdopadne i nikotin z dymky se vstrebava (jako u doutniku a snupaku pres sliznici), takze i takhle se to da brat, heh...