Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Hmmm. Zahradníka (spíš něco jako zahradníka) jsem taky dělal a musim říct že to byla nejlepší práce jakou sem kdy dělal. Mizerně placená (40kč/h) ale prace nebylo moc a na čerstvim vzduchu, s rostlinkama...
Včeličky,bzzzzum.
Débil je efujemismus od na hlavu padený.
zdareccc. no tak já sem student Umělecké Akamdemie... a sem skouřenej furt...a nikoho to neštve, pač tady kouří každý.
Vlastně bych řekl že bez toho se tady moc nejde domluvit....každopádně tohle k tomu studiu patří, akorát si neumím představit návrat do reality..
Toď vše
Ja som ešte študent 5 ročnej hotelovej akadémie Pohúlim si vždy, keď je čas a správna chvíľa Najviac húlim na písomky, lebo potom sa mi lepšie rozmýšľa To nie je sranda, to je fakt Ale keď praxujem, tak to moc nie...
Mno tak ja jsem studnet prumyslove skoly se zamerenim na elekrtotechniku-multimedia a vypocetni technika....ted pujdu do 4 rocniku takze zahul docela....
Hulim jenom kdyz mame odbony vycvik takze 1dnouu za 14dni,nebo kdyz mame telocvik ICT(pocitace) a jine pohodve predmety...Ma posldni skusenost byla takove ze jsme se zhulili do obcanske vyuky,kde nas uci mlada,hoodne mlada slecna ucitelka.mno mela asi dobrou naladu a zacala vyvolavat...ona vi ze se sem tam zhulime ale nikou to nerika....mno vyvylola me a kamosa ktery byl uplne nakasu...(on huli tak 1 za mesic a to jsme meli zrovna nejakou lampu asi ICE ale nevim to presne)Tlacila do nas takove komba ze jsem nechapal ani ja a to uz je co rict.....psadila nas ze 4 a jeste se nam vysmala mrcha jedna od te doby se uz do OV nezhulim.....