Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
no fuj práce takový sprostý slovo, já jsem ještě ve škol(c)e a hodlám tam ještě pár let pobejt.. no uvidíme.. jináč jestli vše klapne, tak ze mě nejspíš bude ing.arch. ale to neni jistý, možná taky jen obyč inža
Pěstuji, tedy jsem குவியெடோன BUDOUCNOST PATŘÍ AEROPONII !!!! ...jeden kubík stačí, když tě můra tlačí...
I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I.
And if by chance we find each other, it is beautiful...
.:::::BONSAI BROTHERS:::::.
Já pracuji jako TISKAŘ na polygrafických strojích! Specializace na obalovou technologii(většinou vyrábíme obaly na potraviny ale taky třeba žárovky Osram, brzdové destičky a mnoho mnoho dalšího)
Do práce chodim docela často zhulenej,a taky se tam často zhulim!Občas nějakej malej kix třeba nedávno jsem se strašně divil proč to netiskne no... zjistil jsem že bez barvy to půjde jen těžko