Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Čau chtěl bych se podělit co mi zrovna v boxu roste je to můj první pěst v poradnem boxu a pod verem před tím jsem jel jen nějaké automaty pod čínským světlem a ve stanu který jsem si sám udělal...ale to nestojí za řec byl to spíše pokus a celkem mě to chytlo tak jsem si řekl ze si nakoupim nějaké vybavení seminka početl jsem si tady forum ať nazbiram zkušenosti ale sami víte ze člověk nejlepe získá zkušenosti v praxi budu rad za veškeré rady připomínky ať už negativní tak pozitivní jsem začátečník úplný... dekuji
Osvětlení : vero 29 gen7 350w
Stan : dark... 90x90x180
Pritah: pasiv (zatím)
Odtah: mám haco 257m3 zatím běží bez pachoveho filtru který teprve dojde
Holky : bylo 10x super skunk od czech seed bank ale v hline se chytlo jen 8 a 2x tam má zatím kamos ak 49
Květináče : 5,6
A hnojivo zatím plagron alga grow. Hlína byla predhnojena na 6 týdnu...tak na růst nedávám...
Kliceni bylo ve vodě 24 hod seminka a pak do minipareniste rovnou do hlíny a vylezly 2.10
Jasný pachac budu dávat až to půjde cítit jinak dekuji bohužel teď 2 týdny jsem byl doma vždy jen přes víkend jinak jsem v zahraničí a teď ještě na týden jedu tak ze jsem jen zastipl a nechal růst...žádné ohybani atd...snad to nějak zvládnou
Čauky pokud vidím dobře píše že to je super Skunk od Czech seed bank a ne sensi.... Každopádně tuto banku jsem chtěl taky vyzkoušet jen jsem na to zatím neměl koule 😁Maj strašně nízký ceny tak jsem zvědavý jak to bude vypadat... Jinak super Skunk jsem jel venku a byl to rachot asi 4 metrový kytky a zhuloval parádně takže jako strain by to měl být dobrej ☺️👍