Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdar chlapi jsem začátečník s teprve menší výbavou. Potřeboval bych pomoct se zapojením HPSky. Vím, že se to tu řešilo asi tak 1000x, ale všechny možné příspěvky jsem už pročetl a vyzkoušel snad vše a stále to nejde, takže v věci:
Jedná se o 400W HPS od Elektrox (2000k SUPER BLOOM HPS), tlumivku od ELT a startér též, vše by mělo být v odpovídající wattáži. Zapojil jsem dle schématu na tlumivce viz. obrázek
Bohužel, po zapojení do el. sítě výbojka "svítí" velmi slabě modře a tlumivka vydává bzučivý zvuk.
Již jsem zkoušel tlumivku a startér vyreklamovat, prodejce mě nedávno zaslal nový kus s kterým jsou výsledky stejné.
Také jsem zkracoval přívodní kabel k výbojce a bez úspěchu.
Zapojení jsem zkoušel s i bez kondenzátoru a také bez úspěchu. Už si nijak nevím rady, jsem elektrikář, ale slaboproudař takže jsem vedle jak ta jedle...
Původní příspěvek od Kalashnikova Co to skusit bez tlumivky?
HPS bez tlumivky/predradniku?
"Nechci radit, nechci kázat, chci jen apelovat, že život je jak joint, kterej se musíme naučit pokuřovat." - Dědek, 6 Polnic Oficiální Suvenýry Grower pouze pro členy
Původní příspěvek od Nahodny_typek
Bohužel, po zapojení do el. sítě výbojka "svítí" velmi slabě modře a tlumivka vydává bzučivý zvuk.
Jestli je to opravdu nove zbozi, pak je to divne.
Pochybuju ze bys jako slaboproudar udelal nejakou chybu v zapojeni.. Zkus sehnat jine komponenty, imho nejaky z tech co mas bude vadny.
"Nechci radit, nechci kázat, chci jen apelovat, že život je jak joint, kterej se musíme naučit pokuřovat." - Dědek, 6 Polnic Oficiální Suvenýry Grower pouze pro členy